Hjælp til centrering i FireFox!
Fra : Allan Juhl Petersen

Dato : 25-01-05 22:11

Hej!

Jeg har et problem med at få centreret min hjemmeside i firefox.
Den virker fint i IE, men stiller sig ud til venstre i firefox.
jeg har pastet mit stylesheet ind i kildekoden på min hjemmeside,
så hvis en eller anden havde mulighed for at kigge på den og
fortælle mig om jeg bare generelt er mega uduelig.

http://hjem.tele2adsl.dk/allan-dewi

Det er ikke den første side der driller men xpTest.htm

På forhånd mange tak!

Allan Juhl Petersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 25-01-05 22:17

Allan Juhl Petersen <allan-petersen@tele2adsl.dk> wrote:

>Jeg har et problem med at få centreret min hjemmeside i firefox.

div#page {

* position : relative;
* width : 750px;
* background-image : url("body.gif");
* border : 1px solid black;

margin-left: auto;
margin-right: auto;

}

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Allan Juhl Petersen

Dato : 25-01-05 22:26

Leonard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> div#page {
>
> * position : relative;
> * width : 750px;
> * background-image : url("body.gif");
> * border : 1px solid black;
>
> margin-left: auto;
> margin-right: auto;
>
> }
>
> --
> med venlig hilsen
> Leonard - http://leonard.dk/

Svar:
Det virker desværre ikke. Den stiller sig stadig ud i venstre side.
Men ellers tak for hjælpen

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-01-05 22:45

Prøv at læse http://html-faq.dk/2007.asp!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Thomas

Dato : 25-01-05 22:52

On Tue, 25 Jan 2005 22:45:14 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Prøv at læse http://html-faq.dk/2007.asp!

argh!! Dit udråbstegn kom i vejen er :)

--
Thomas Jari
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-01-05 02:08

Thomas <jari@it.dk> skrev:

> Dit udråbstegn kom i vejen

I vejen for hvad? Det er et udråb - derfor skal der være et
udråbstegn.

Jeg kan fint klikke på det, og få siden frem.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Thomas

Dato : 26-01-05 07:43

On Wed, 26 Jan 2005 02:08:25 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>I vejen for hvad? Det er et udråb - derfor skal der være et
>udråbstegn.
>
>Jeg kan fint klikke på det, og få siden frem.

Det kan jeg ikke!

--
Thomas Jari
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-05 09:55

Allan Vebel skrev:

> Jeg kan fint klikke på det, og få siden frem.

Det hjælper jo ikke os.

Hvis du pakker linket ind i <>, kan alle bruge det direkte.

Hverken Agent eller Dialog kan klare linket som det står.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Thomas

Dato : 25-01-05 22:50

On 25 Jan 2005 21:25:30 GMT, Allan Juhl Petersen
<allan-petersen@tele2adsl.dk> wrote:

>Svar:
>Det virker desværre ikke. Den stiller sig stadig ud i venstre side.
>Men ellers tak for hjælpen
>
>Allan Juhl Petersen

Jo det gør. bare sæt dem her ind i din div#page:

margin-left: auto;
   margin-right: auto;

Se http://test.altwebdesign.dk

--
Thomas Jari
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Allan Juhl Petersen

Dato : 25-01-05 23:11

Thomas wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jo det gør. bare sæt dem her ind i din div#page:

> [...]

Svar:

Jeg undskylder.! Det virker jo helt som det skal. Takker for din ildhu,
og tager lige et kursus i at oploade de rigtige filer! He he.

Allan

Fra : Thomas

Dato : 25-01-05 23:24

On 25 Jan 2005 22:11:00 GMT, Allan Juhl Petersen
<allan-petersen@tele2adsl.dk> wrote:

>Jeg undskylder.! Det virker jo helt som det skal. Takker for din ildhu,
>og tager lige et kursus i at oploade de rigtige filer! He he.

:)

--
Thomas Jari
http://www.altwebdesign.dk