Dongle til SE K700i
Fra : Steffen Denize

Dato : 25-01-05 21:59

Er det nogle der har et godt bud på hvilken en der virker? Og hvilken en
der er bedst til prisen...

/Steffen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-01-05 23:19

Steffen Denize wrote:
> Er det nogle der har et godt bud på hvilken en der virker? Og hvilken en
> der er bedst til prisen...

Bluetooth?

Jeg bruger en:
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=34612
til en K700i og en T630, virker fint -også sammen med eks FMA

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Anders

Dato : 26-01-05 08:35

Bruger AllNet's til min SE T68i og den virker også perfekt med din model...

Gav 200,- for min (hentede den selv) www.novadata.dk

/Anders

Fra : Soren Pedersen

Dato : 29-01-05 00:05

Steffen Denize wrote:
> Er det nogle der har et godt bud på hvilken en der virker? Og hvilken en
> der er bedst til prisen...
>

> /Steffen
Jeg bruger en Typhoon. Den syncer upåklageligt Lotus Notes og filer
mellem K700 og Blærbar samt K700 og HP 4150.

Mvh
Søren