Nokia 6600 - SD kort ?
Fra : [7400] René

Dato : 25-01-05 20:58

Hej

Jeg har et 32 mb SD kort i min Nokia 6600 (medfulgte da jeg købte den)
jeg har villet sætte et 128 mb SD kort i den i stedet men syns ikke at den
passer.. !?
Ligesom at de pvc ribber mellem de små metal "kontaksflader" gør at kortet
virker for tykt til at sætte i.. ?

Er det ikke et alm SD kort som passere til telefonen... ? eller er det et
Special SD kort ?

--

Rene
/ Herning

Fra : JMo.

Dato : 25-01-05 22:57

[7400] René wrote:

> Jeg har et 32 mb SD kort i min Nokia 6600 (medfulgte da jeg købte den)
> jeg har villet sætte et 128 mb SD kort i den i stedet men syns ikke at
> den passer.. !?

Det er fordi det ikke er et SD-kort, men et MMC-kort...

Fra : [7400] René

Dato : 26-01-05 14:13

Hej...

Øhhh... jow.. hmm ligner de så meget hinanden... ?
dvs jeg kan købe denne og så passer den i telefonen...
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=88858

/ Mvh
Rene

Fra : Anders

Dato : 26-01-05 15:35

Du kan godt købe kortet, men det er ikke sikkert at telefonen understøtter
det....
Mener at have læst at, de kun understøtter op til 512 MB.

/Anders

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:ct855u$jt9$1@news.cybercity.dk...