"Hjælp til tekstboks og submit knap"
Fra : Morten Jensen

Dato : 25-01-05 17:14

Jeg har et mindre problem med en "submit" knap.
Koden er på plads, men det er når jeg åbner siden i IE og skriver
det i tekstboksene som der skal stå og jeg så trykker submit, så
kommer den og skriver:

Error 405 Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for URL /default.asp

skla jeg skrive "get" i koden i stedet for???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-01-05 18:03

Morten Jensen was thinking very hard :
> [...]
>
> Error 405 Method Not Allowed
> The requested method POST is not allowed for URL /default.asp
>
> skla jeg skrive "get" i koden i stedet for???

Har du filerne til at ligge på en rigtig server ?
Det tyder på, at du bare har dem i en mappe på din egen PC, uden en
..asp server.

Prøv at uploade dem til dig webhotel (som så skal understøtte .asp)

--
Benny