Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Er TN panel godt nok til mig?
Fra : Daniel Christensen

Dato : 25-01-05 12:57

Jeg skal til at skifte min acer 1721 17" fladskærm ud, med en på 19"

Jeg har læste en del om s-ips fremfor TN panel, men ed ikke rigtigt om der
er nødvendigt til mig med s-ips

Jeg er ligeglad med om jeg skal kan køre mine spil i 16bit farver for at få
de der 8Ms responce som de er ned på, og så burde de vel være lige så hurtig
som en s-ips med 15 Ms, eller er der andre ting som spiller ind??

Jeg har da været fint tilfreds med billede på min acer, dog bliver det hele
lidt sort, når jeg spiller i mørke områder, men sådan er fladskærme vel,
eller er det bedre med s-ips skærme, eller er der andre fordele ved s-ips
som jeg skal tænke over...?

Mvh
Daniel

Fra : LNC

Dato : 25-01-05 19:36

Brugpowerstrip til at lysne op på dine spil med
MVH lars

Fra : Carlsen

Dato : 26-01-05 08:21

> Brugpowerstrip til at lysne op på dine spil med
> MVH lars

Hvad dælan går Powerstrip ud på?? Hvis en har tid til at forklare lidt!?!?

-LC