Mods
Fra : A.D

Dato : 24-01-05 17:33

Hej alle sammen.

Hvor på nettet finder man mods til counter strike.Og hvordan instalere man
det.Så det virker

M.v.h
A.D

Fra : Ivan [7100]

Dato : 24-01-05 18:24

Hmm........counter-strike er selv et mod......til Half-life. Hvilken
half-life søger du mods til? 1 eller 2?

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 24-01-05 19:06

Muligt CS er et mod - men derfor findes der nu stadig en masse mods til
det - eks. er superhero - warcraft - rune mod osv osv osv

Men søg nu på google.dk - det kommer man langt med.

MVH Niels

Fra : Ivan [7100]

Dato : 24-01-05 19:38

"Niels Rasmussen" <the.hunter@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Muligt CS er et mod - men derfor findes der nu stadig en masse mods til
> det - eks. er superhero - warcraft - rune mod osv osv osv

Det er server-mods og har ikke noget med CS-klienten at gøre......

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 26-01-05 15:40

Ivan [7100] wrote:

> Det er server-mods og har ikke noget med CS-klienten at gøre......

Han skrev jo ingen steder at det var til klienten

/Anders

Fra : A.D

Dato : 24-01-05 19:10

Det er til counter strike.Det skal være sådan at man kunne spille mod
computeren.Det har jeg hørt at det skulle kunne lade sig gøre..

Fra : Ivan [7100]

Dato : 24-01-05 19:39

> Det er til counter strike.Det skal være sådan at man kunne spille mod
> computeren.Det har jeg hørt at det skulle kunne lade sig gøre..

¨Du er stadig nød til at fortælle hvilken Half-life/CS version du har. Hvis
det er 1´eren, kan det evt. gøres med podbot eller lignende.......brug
goolge

Fra : A.D

Dato : 24-01-05 19:44

Det hedder cs 1,6.Og det er etteren

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 24-01-05 19:45

Muligt du mener bots ? :D

MVH Niels

Fra : A.D

Dato : 24-01-05 19:49

Ja det er regtigt bots.Undskyld jeg skrev forkert

Fra : A.D

Dato : 24-01-05 20:01

Hvor finder jeg så de bots.Og hvordan instalere man dem..

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-01-05 20:11

"A.D" wrote
> Hvor finder jeg så de bots.Og hvordan instalere man dem..

http://www.gaminglinks.info/counterstrike/cs_bots_1.html

- Peter

Fra : Arcana Dragon

Dato : 25-01-05 03:32

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.gaminglinks.info/counterstrike/cs_bots_1.html

Er der et link til bots og scenarios til CS2? Eller er det for nyt endnu?

På forhånd tak!

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Ivan [7100]

Dato : 25-01-05 11:00

> Er der et link til bots til CS2? Eller er det for nyt endnu?

CS2?

Hvis du tænker på CS:Source, så er de indbygget. De kom med en af de sidste
opdateringer fra Steam. Maps kan du finde mange steder....google hjælper
dig.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 25-01-05 18:06

"Ivan [7100]" <spørg@igruppen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du tænker på CS:Source, så er de indbygget. De kom med en af de
> sidste opdateringer fra Steam. Maps kan du finde mange
> steder....google hjælper dig.

OK, tak - jeg har næsten ikke spillet CS, men jeg ville godt lige prøve
lidt - er i gang med HL2 - fedt spil!

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 25-01-05 11:02

Arcana Dragon wrote:

> Er der et link til bots og scenarios til CS2? Eller er det for nyt endnu?

Er der overhovedet planlagt et CS2?

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Silver

Dato : 24-01-05 20:12

> Hvor finder jeg så de bots.Og hvordan instalere man dem..

Brug google og søg på podbot 2.9, det er en bot med autoinstaller, hvor du
kan hente 1000 vis af waypoints til forskellige maps og bruge dem via det
program, dog følger der waypoints med til alle de populære maps i den
installer du kan hente på forskellige websider.

Når du så har valgt LAN game og din map, og hvor mange som skal være med
(dig + bots, f.eks 16) så joiner du banen og når du så har loaded den og du
står som enten anti terror eller terrorist så trækker du console ned ved at
trykke på ½ og så skriver du bare addbot og trykker return, derefter pil op
og return indtil alle 16 pladser er fyldt op.

Et lille tip er at skrive bind X killbots inde i console, hvis du så dør
først, og ikke gider vente på at omgangen er færdig kan du trykke X og så
dør alle bots på en gang og du er klar til en ny omgang, meget belejligt. (X
kan være hvilket som helst bogstav du har fri)

Hygge
Silver.

Fra : A.D

Dato : 24-01-05 20:18

Det prøver jeg.Mange tak for hjælpen til alle..