Valideringsfejl
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 17:23

Når jeg validerer siden , får jeg følgende fejlmeddelelse:

"...an attribute value must be a literal unless it contains only name
characters."

... og tilskrives ?-tegnet i følgende stykke kode:

Response.Write "<p style=""float: left; margin-left: 5px; margin-right:

Jeg går ud fra, at der skal placeres citationstegn eller måske apostroffer,
men indtil videre uden succes.

Kan nogen hjælpe?

Mvh.

Martin

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-01-05 18:14

Martin Nystrup Rasmussen was thinking very hard :

Det er vel &-tegner der driller.
Prøv med &amp; i stedet for.

--
Benny

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 18:25

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse
<Klip>

> Det er vel &-tegner der driller.
> Prøv med &amp; i stedet for.

Det bliver det desværre ikke bedre af. Validerer jeg siden, brokker
validator'en sig over ?-tegnet...

Mvh.

Martin

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-01-05 19:32

on 24-01-2005, Martin Nystrup Rasmussen supposed :

Må vi ikke lige få et link til siden ?

--
Benny

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 20:01

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse
<Klip>

> Må vi ikke lige få et link til siden ?

Ov, det troede jeg ellers, at jeg havde postet...

http://00451526.aspnethosting.dk/Billedarkiv/billedarkiv.asp

Mvh.

Martin

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-01-05 20:10

> [...]
> "Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse
> <Klip>

> Ov, det troede jeg ellers, at jeg havde postet...

Du mangler filnavnet i href. På siden står:
a href="?page=1"
Det går ikke. Prøv evt med a href="#?page=1"

--
Benny

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 20:46

<Klip>

> Du mangler filnavnet i href. På siden står:
> a href="?page=1"
> Det går ikke. Prøv evt med a href="#?page=1"

Nej, det er jo indeholdt i strScriptName:

Koden virker tilsyneladende - lige bort set fra, at siden ikke validere. Men
det er jeg ikke helt tilfreds med.

Mvh.

Martin

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-01-05 21:06

Martin Nystrup Rasmussen pretended :

> Nej, det er jo indeholdt i strScriptName:

Ja, men når strScriptName er tom bliver linien som ovenfor.
Prøv selv at kigge i html koden i browseren, når du loader siden.

Det er derfor, det fejler med valideringen,

--
Benny

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 21:22

> Ja, men når strScriptName er tom bliver linien som ovenfor.
> Prøv selv at kigge i html koden i browseren, når du loader siden.
>
> Det er derfor, det fejler med valideringen,

Ah, selvfølgelig, det er klart. Mange tak for tippet - siden validerer nu.

Mvh.

Martin