Skærme
Fijala 3554
19" Gaming skærm !!
Fra : Jack Nielsen

Dato : 24-01-05 17:18

Jeg overvejer følgende:

eller

http://www.cnet.com/4520-10602_1-5618782-1.html

Jeg har en Xerox 17" 16ms skærm men vil godt have en med endnu bedre
opdatering, så kunne min Xerox stå som 2. skærm og evt. have mirc/msn på,
vil det kunne lade sig gøre med Radeon 9800 pro kort når man spiller
Counterstrike 1.6 ?

Hvilken skærm bør man vælge, evt. andre forslag ?

Mvh

Jack

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-01-05 17:45

"Jack Nielsen" <jack.nielsen@get2net.dk> crashed Echelon writing

> Hvilken skærm bør man vælge, evt. andre forslag ?

Til den pris du har valgt kan du vælge en af disse 2,
http://shor.ter.dk/272199439 (edbpriser)

Du får lavere pris og lavere opdateringsfrekvens (8ms), alternativs vente
et par måneder da der er 6ms skærme på vej.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jack Nielsen

Dato : 24-01-05 20:11

> Til den pris du har valgt kan du vælge en af disse 2,
> http://shor.ter.dk/272199439 (edbpriser)
>
> Du får lavere pris og lavere opdateringsfrekvens (8ms), alternativs vente
> et par måneder da der er 6ms skærme på vej.

Samsung skærmen er lillebror den den der hedder 915n, så den har jeg
overvejet, Benq er pisse grim, så den vil jeg ikke have stående i stuen :)

Hvad siger i til den Sony ?

Jack

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-01-05 10:27

Bjarke Andersen wrote:

> Til den pris du har valgt kan du vælge en af disse 2,
> http://shor.ter.dk/272199439 (edbpriser)
>
> Du får lavere pris og lavere opdateringsfrekvens (8ms), alternativs vente
> et par måneder da der er 6ms skærme på vej.

DVI ser ud til at mangle på begge.

Martin.

--
Hvor er ET ?
http://www.al-data.dk/Fermis-paradoks.html

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-01-05 10:29

Martin Andersen wrote:

> DVI ser ud til at mangle på begge.
>
> Martin.

hehe, sikke et dumt svar. Kun Samsung mangler DVI..

Martin.

Fra : Jack Nielsen

Dato : 25-01-05 14:35

Ja der er det hele på Sonys, også kabler, så den er jeg lidt lun på !