Skærme
Fijala 3554
Opdatering til spil?
Fra : Carlsen

Dato : 24-01-05 16:17

Hej NG...

Hvad skal opdateringen på fladskærmen være hvis der skal spilles på den
(SOF, Battlefield, Diablo, NFS osv...)?

Er der ligefrem et forslag til en skærm (17'')?

På forhånd tak
-LC

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 24-01-05 16:36

On Mon, 24 Jan 2005 16:17:25 +0100, "Carlsen" <carlsens@webspeed.dk>
wrote:

>Hej NG...
>
>Hvad skal opdateringen på fladskærmen være hvis der skal spilles på den
>(SOF, Battlefield, Diablo, NFS osv...)?
>
>Er der ligefrem et forslag til en skærm (17'')?

Mærkelig måde at spørge på, da alle fladskærme kører 60 eller højest
75 Hz. Derfor er opdateringsfrekvensen ikke noget man stiller på.

Mener du responstid ?

Ja, den bør være kort. Man kan købe fladskærme med responstid i
området 8-25 msec.

Men 8 msec passer med en halv periode i 60 Hz, idet 1000/60= 16 msec.

Du kan jo bare læse nogle af de tidligere indlæg. Spørgsmålet kommer
ikke hver dag mere, men nok hveranden dag.

mvh

John

Fra : Carlsen

Dato : 26-01-05 07:43

Undskyld John...ikke fordi jeg blev klogere!