Headset til 6610i
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-01-05 15:50

Hey

Jeg har en N6610i med originalt medfølgende headset.

Enten er sættet vanskab eller også er min øregange det for jeg får
pineondt i øregangen af at have propperne i bare 10 min. af gangen og det
er lidt træls da jeg ynder, at høre radio på den.

Kan jeg på nogen måde klippe stikket af og montere noget andet eller er
det helt udelukket? Jeg skal kun bruge headsettet til radio og ikke
handsfree så mikrofonen er ligegyldigt.

På forhånd tak.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jan

Dato : 24-01-05 22:54

Hi

Der sidder fire skruer ved mikrofonen. Skrue dem ud og det kan skilles af så
du lodde noget andet på. Jeg købte selv et Sony Walkman headset af dem med
bøjle til at sætte rundt om ørerne. Det klippede jeg stikket af og
tilpassede ledningslængden og så loddede det på Nokia headsettet i stedet
for de originale hørebøffer.Mikrofonen og tasten virker stadigt fint.

/Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-01-05 15:40

On Mon, 24 Jan 2005 22:54:16 +0100, Jan wrote:

> Der sidder fire skruer ved mikrofonen. Skrue dem ud og det kan skilles af
> så du lodde noget andet på.

Sørme ja! :)

> [...]
> og tilpassede ledningslængden og så loddede det på Nokia headsettet i
> stedet for de originale hørebøffer.Mikrofonen og tasten virker stadigt

Det vil jeg forsøge mig frem med - takker!