Fladskærm og spil...
Fra : Carlsen

Dato : 24-01-05 14:44

Hej NG...

Måske en af jer kan hjælpe ?!?

Hvilken opdateringshastighed på en fladskærm kræver det/vil i synes er "godt
nok" til spil som NFS-underground, Battlefield, SOF, HOMM-IV, FarCry,
Diablo2-LOD???

På forhånd tak

-LC

Fra : iddqd

Dato : 24-01-05 15:41

Carlsen wrote:
> Hvilken opdateringshastighed på en fladskærm kræver det/vil i synes er "godt
> nok" til spil som NFS-underground, Battlefield, SOF, HOMM-IV, FarCry,
> Diablo2-LOD???

Kig i skærm gruppen, dk.edb.hardware.skaerm, der er emnet blevet
behandlet igen og igen. Hvis vi begynder og diskutere hardware her i
gruppen, så skal vi jo pludselig tale om alt fra processore over
grafikkort til højtalere. Der er gruppe rettet mod alt det, her er det
bare støj.

Mvh

Bruno

Fra : Carlsen

Dato : 24-01-05 16:14

> Kig i skærm gruppen, dk.edb.hardware.skaerm, der er emnet blevet
> behandlet igen og igen.
>
> Mvh
>
> Bruno

Det vil jeg gøre...og undskyld ulejligheden...

-LC

Fra : Peter T.

Dato : 24-01-05 17:06

Carlsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Det vil jeg gøre...og undskyld ulejligheden...

Det er helt i orden. Vi sender dig en regning for den tid vi har spildt på
dit OT-indlæg.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Carlsen

Dato : 26-01-05 08:22

GAB - flot Peter!

Fra : iddqd

Dato : 24-01-05 21:00

Carlsen wrote:

> Det vil jeg gøre...og undskyld ulejligheden...

Helt ok.

Mvh

Bruno