MobilBetaling der virker
Fra : peterhansen9000@hotm~

Dato : 24-01-05 13:00

To danske drenge har åbenbart udviklet deres eget mobilbetalingssystem
og det virker. Jeg fik en SMS hvor der stod at jeg havde modtaget 100
kroner fra min ven, og at jeg kunne hente dem på mobilcash.dk.
Min ven var nævnt med fulde navn og nummer i tilsendte sms, jeg blev
helt paf. Jeg var inde og hente mine penge og kunne konstatere at det
virkede. Underligt at jeg ikke har hørt om det før er der ´nogen
herinde der kender til det?

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 25-01-05 00:23

peterhansen9000@hotmail.com wrote:
> [...]
> helt paf. Jeg var inde og hente mine penge og kunne konstatere at det
> virkede. Underligt at jeg ikke har hørt om det før er der ´nogen

Hmm, det ser da egentlig meget smart ud..
Og så overførte du dem blot til din bankkonto? Og det koster ikke dig noget?
/ Thonas