ASUS A7V333 + XP-M ?
Fra : Per Bech Jensen

Dato : 24-01-05 12:28

Hey!

Nogen der erfaring med topic?
Jeg har selv et eksemplar at det aldrende bundkort og vil helst have en
mobil udgave pga. strømforbruget.

Mvh
/Per

Fra : Brian Lund

Dato : 26-01-05 08:42

> Hey!
>
> Nogen der erfaring med topic?
> Jeg har selv et eksemplar at det aldrende bundkort og vil helst have en
> mobil udgave pga. strømforbruget.

Ingen der har svaret?

Nå, men hvis du har den revision af bundkortet der understøtter Barton CPU
(2.0) og BIOS version 1017 (den nyeste...) burde du kunne køre med dem!

Men du kan ikke være sikker på at BIOS finder den som en XP-Mobile, og det
er ikke sikkert den finder den rigtige frekvens eller Vcore, så det må du
enten stille i BIOS eller med jumpere (hvis det er muligt)!

Du burde selvfølgelig altid kunne bruge de gamle (ikke-Barton) XP-M
modeller, men du skal stadig være opmærksom på at det ikke er sikkert at
BIOS finder de rigtige indstillinger...

Brian

Fra : Per Bech Jensen

Dato : 28-01-05 10:11

> Ingen der har svaret?

Nej, og det kombineret med at jeg kun kunne finde ét enkelt sted på nettet
med en gut der havde fået det til at fungere med et rev. 1.XX bundkort, så
valgte jeg den sikre vej og købte en XP 2400+ med Thoroughbred kerne. Ved
det er en ældre sag men noget af det vildeste jeg kunne putte i det ældre
bundkort uden at det kom til at koste en formue. Og den kører unægteligt
noget hurtigere end min gamle Athlon T-Bird 1200MHz

> [...]
>
> Du burde selvfølgelig altid kunne bruge de gamle (ikke-Barton) XP-M
> modeller, men du skal stadig være opmærksom på at det ikke er sikkert at

Mange tak for ovenstående - det viser bare at det var godt jeg ikke satsede
og købte en XP-Mobile processor - selvom det havde været federe...

Mvh
/Per

Fra : Leif

Dato : 28-01-05 13:33

Hej Per

hvor har du købt henne?

Jeg har ledt med lys & lygte efter en, men der er ingen på lager nogen
steder........

Mvh, Leif

Fra : Per Bech Jensen

Dato : 29-01-05 19:56

> hvor har du købt henne?
>
> Jeg har ledt med lys & lygte efter en, men der er ingen på lager nogen
> steder........

BJ-Trading...

Mvh
/Per