Erfaringer med N6260
Fra : Christer Holte

Dato : 24-01-05 10:47

Hej

Er der nogle der har erfaringer med denne telefon ? Jeg synes og have læst
den var mere plastic-agtig... Jeg er fristet af tilbudet med Debitel til 1,-

Hilsen Christer

Fra : Christer Holte

Dato : 27-01-05 13:35

Er der slet ikke nogen der har denne mobil ?

Fra : Jeppe Knudsen

Dato : 27-01-05 22:36

Christer Holte wrote:
> [...]
> den var mere plastic-agtig... Jeg er fristet af tilbudet med Debitel til 1,-

Jeg har købt en 6260 - Jeg synes bestemt ikke at den er plastic-agtig.
Hvis du er i tvivl kan du vel tage i en mobil-forretning og prøve at
holde den i hånden ?
Mit eneste problem med den er at jeg bruger Telia og de supporterer ikke
WAP og Internet på den - ØV !

Hilsen Jeppe

Fra : Anders

Dato : 28-01-05 09:40

Sammenlign lige rundt omkring på nettet og andre butikker, inden du
bestiller.

Debitel ville være det sidste sted jev evt. vil bestille en telefon fra. Du
kommer alene til at betale mellem ca. 1200 og 1800 i abb.Oprettelse kan
muligvis være gratis, men ellers så koster den 99,-. Så skal minutterne
lægges oveni..

Nej...hold dig langt fra Debitel...

/Anders

Fra : Conny Nielsen

Dato : 29-01-05 17:05

> [...]
> muligvis være gratis, men ellers så koster den 99,-. Så skal minutterne

Hejsa!

Har regnet på en 6260 fra debitel med 1øreekstra abb... Så koster den ca kr
2020,-. (abb, oprettelse osv.) Så hvis ikke din regning er oppe på omkring
300,- pr måned, synes jeg, du skal gøre, som jeg. Vente lidt, den er
allerede "nede" på omkring 2700,- uden abb... Håber så snart den kommer med
et abb, til omkring 100 om måneden. Så er jeg villig til at skifte ab, men
ikke til debitel!!!
Men regn på det!!! Husk også at der er stor forskel på hvad det koster at
ringe til mobil og fastnet med 1øreekstra, så ja... regn på det

MVH

Conny, som bare venter på at 6260 kommer ned i pris

Fra : Christer Holte

Dato : 04-02-05 11:50

> [...]
>
> MVH
>
> Conny, som bare venter på at 6260 kommer ned i pris

Tak for input ! jeg er også lidt utrygt ved det der debitel halløj, men
omvendt ville jeg også gerne spare lidt ved abb. Allerhelst ville det være
lækkert, hvis den kom med sonofon kvantum til en god pris !

Hilsen Christer

Fra : Anders

Dato : 04-02-05 13:22

Den koster nu altså 'kun' ca. 2200,- uden abb. og alt det fis...

Kig forbi www.mobilpriser.dk

/Anders