Hvorfor kan jeg ikke bygge et hus, i sims2
Fra : Glenn [Valby]

Dato : 24-01-05 04:34

.... jeg har lige prøvet det der sims2, og fik lavet en mand.
Så ville jeg bygge et hus til ham, men der kan jeg ikke. Er der nogen som
ved hvorfor??
Jeg kan ikke få love til at lægge et fundament, jeg kan vælge det, men ikke
bygge på selve grunden.

Lige nu bor han midt på plænen, med en seng, bor, grill, osv., han kan gå i
bad, men jeg kan ikke bygge et toilet til ham, så han ender altid med at
pisse i bukserne LOL. ...men stadig lidt irriterende.

Er der nogen som har nogle ideer?? (han har penge nok, så det er ikke det)

Glenn

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-01-05 06:51

Glenn [Valby] wrote:
> [...]
> pisse i bukserne LOL. ...men stadig lidt irriterende.
>
> Er der nogen som har nogle ideer?? (han har penge nok, så det er ikke det)

uden at skulle dømme dig på stedet, så er det en klassisk fejl i en
version der er hentet fra nettet.

Og det er vi jo ikke så glade for i denne gruppe..

Find en gruppe der hedder noget med warez...

Fra : René Lønstrup

Dato : 24-01-05 16:06

Mikael Schøler wrote:
> uden at skulle dømme dig på stedet, så er det en klassisk fejl i en
> version der er hentet fra nettet.

Problemet opstår ofte pga en no-cd patch (som også kan bruges til den
lovlige version ;) ) til spillet, der åbenbart ødelægger "Build mode".
Jeg bruger derfor en mini-image fil istedet, når jeg spiller det (ejer
originalen, men vil ikke slide på skiverne)...

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Glenn [Valby]

Dato : 24-01-05 23:31

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruger derfor en mini-image fil istedet, når jeg spiller det (ejer
> originalen, men vil ikke slide på skiverne)...

så snurre det. Jeg kunne tage dem med Deamon Tool.

Glenn

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 25-01-05 13:30

Hej hvordan gjorde du det, min kone spiller også sims 2 og vil gerne spare
på de originale skiver
du må gerne skrive direkte
eist@webspeed.dk

Fra : Arcana Dragon

Dato : 25-01-05 03:29

"Glenn [Valby]" <megacool500@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ... jeg har lige prøvet det der sims2, og fik lavet en mand.
> Så ville jeg bygge et hus til ham, men der kan jeg ikke. Er der nogen
> som ved hvorfor??

Fordi det kun er kvinder, som spiller Sims 2?

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Glenn [Valby]

Dato : 25-01-05 16:08

> Fordi det kun er kvinder, som spiller Sims 2?

Det ved jeg. Men når konen ikke kan bygge, så forventes at jeg kan.

Glenn

Fra : devilman

Dato : 26-01-05 00:41

mange "no_cd" virker ikke hvis man vil bygge et hus...osv

den som virker er:
DAEMON Tools og "The Sims 2 v1.0 [ALL] No-CD/Fixed Image #3"
findes på www.gamecopyworld.com
(ps hvis du opgradere sims2 filen ...for at rette mindre fejl vil spillet
ikke virke
med overnævnte "no_cd".......så finder den DAEMON Tools og vil ikke
starte...)

---------------------------------©---------------------------------------------

Fra : Arcana Dragon

Dato : 26-01-05 03:37

"devilman" <2evil2@@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> DAEMON Tools og "The Sims 2 v1.0 [ALL] No-CD/Fixed Image #3"
> findes på www.gamecopyworld.com

Eller:

Installere CloneCD,
Reboot,
Lave et image af din legale (!!!) CD,
Afinstallere CloneCD,
Reboot,
Mounte dit image med Daemon Tools,
Spil!

Fra : René Lønstrup

Dato : 26-01-05 12:40

Arcana Dragon wrote:
> [...]

Jeg bruger "The Sims 2 v1.0 [ALL] No-CD/Fixed Image #2", der fylder
mindre og derfor er hurtigere at downloade for os med smalbånds internet

Mit spil er iøvrigt patchet med den officielle cd-update, og kører uden
problemer med mini-image filen i Daemon Tools. Man skal bare lige
indsætte sin originale CD (#4, så vidt jeg husker) når man kører
patchen, da den checker efter om skiven er i drevet før den opdaterer
spillet. Derefter kan det dog sagtens spilles uden CD igen..

> Eller:

> [...]

Jeps, men så fylder image filen også omkring 700 mb, så hvis man gerne
vil spare lidt på pladsen er en mini-image fil på 1.54 mb IMO lige så
effektiv. Desuden er det hurtigere at downloade image-filen på 138kb end
det er at lave et image af original cd'en