Skærme
Fijala 3554
4000,- til faldskræm... what to buy
Fra : Claus Albæk

Dato : 23-01-05 21:49

hejsa alle

sidder med ca. 4000.- (lidt mere kunne nok godt graves frem hvis det var
nødvendigt) og vil gerne have mig en fladskærm, jeg hælder til Viewsonic
(har altid haft gode erfaringer med viewsonic's P serier) men er ikke
låst fast på sådan en
har kun få krav
minimum 19"
S-IPS panel (fås det bedre nu om dage?)
max 16ms op og ned responstid
kontrasten skal vel ikke være mindre en 300:1

nogen der har gode råd så hører jeg gerne fra jer.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Claus Albæk

Dato : 23-01-05 21:50

Claus Albæk wrote:
> [...]
> max 16ms op og ned responstid
> kontrasten skal vel ikke være mindre en 300:1
>
> nogen der har gode råd så hører jeg gerne fra jer.

glemte lige: DVI er et must.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-01-05 22:50

Claus Albæk wrote:

> [...]
> nødvendigt) og vil gerne have mig en fladskærm, jeg hælder til Viewsonic
> (har altid haft gode erfaringer med viewsonic's P serier) men er ikke

Med en 19" faldskærm når du jorden relativt hurtigt.

Jeg vil foreslå at du køber et lidt større... F.eks. 500".

(OT, jeg ved det. Men kunne ikke lade være.!)

Mvh. Jørgen

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 23-01-05 23:47

Jørgen Rasmussen wrote:

> Med en 19" faldskærm når du jorden relativt hurtigt.

Kan du ikke læse....han spørger til en faldskræm !!

Mikkel

Fra : Claus Albæk

Dato : 24-01-05 09:28

ja... faldskærm var for åbenlys ikke :)

men for at komme OT (on-topic??)
hvad er buddene?

--
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-01-05 11:30

"Claus Albæk" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse
> ja... faldskærm var for åbenlys ikke :)
>
> men for at komme OT (on-topic??)
> hvad er buddene?
>
> --
> Claus Albæk
> claude@eugina.dk

Hej
Jeg kikkede på mange og længe på LCD skærme inden
jeg købte en.
Det blev en Sony SDM HS94PS den er super til hele,
der er en del der ikke kan lige den fordi den har en lidt bred ramme,
i forhold til andre.
Men så er det heller ikke noget dingleværk.
Desuden giver Sony 14 dages Pixelgaranti.
Der er desunden en test af fladskærme i det nye PC Panet
"om man så kan bruge den til noget er op til en selv"

Mvh
Kurt

Fra : Claus Albæk

Dato : 27-01-05 09:49

ja, den ser faktisk fin ud den sony, har du nogen ide om hvad for et
panel der sidder i den?
jeg hælder kraftigt til s-ips og vil gerne betale for det.
--
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-01-05 10:16

> nogen der har gode råd så hører jeg gerne fra jer.

Hvad pokker er en faldskræm for noget :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Claus Albæk

Dato : 25-01-05 11:00

Det hedder de modeller man prøver at undgå.

--
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : asap

Dato : 28-01-05 09:52

http://www.prad.de/ har mange guldkorn

Fra : Claus Albæk

Dato : 28-01-05 15:52

jeps, og har også kigget mange endeløse lister igennem for at finde
s-ips paneler... valget er faldet på en Viewsonic VP201b
--
Claus Albæk
claude@eugina.dk