Hjælp.
Fra : chrsof

Dato : 23-01-05 14:47

hej.

Jeg har et MSI k7t turbo2 bundkort i min pc.

Jeg har købt et nyt grafikkort (asus radeon 9600xt/td.

Når min komputer skal starte op sker der ikke noget andet en den
gule lampe i fronten lyser konstant,

Når jeg så igen sætter mit gamle 32 mb grafikkort i igen starten
pcén fint op.

Så kommer det sjove: Hvis jeg så sætter mit nye kort i og
starter virker det nye kort, men hvis jeg så slukker for pcen i
mere en 2 min starter den ikke op med det nye, men kun med det
gamle grafikkort.

Kan det være bundkortet, eller måske min strømforsyning der ikke
levere strøm nok. Den er på 350 w.

mvh

Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-01-05 07:29

> Kan det være bundkortet, eller måske min strømforsyning der ikke
> levere strøm nok. Den er på 350 w.

Hvis du har mulighed for at vil det nok være en god ide at prøve en anden
PSU.
Det kunne godt lyde som om det er der problemet ligger.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 24-01-05 15:13

chrsof wrote:
> [...]
> starter virker det nye kort, men hvis jeg så slukker for pcen i
> mere en 2 min starter den ikke op med det nye, men kun med det

Kig nærmere på kondensatorerne på dit bundkort.
Hvis en eller flere af dem buler udad i toppen eller ligefrem lækker
noget brunt stads, så er de defekte.
De kan udskiftes, men det er tit & ofte billigere med et nyt bundkort.