Hidden & Dangerous II prob
Fra : Silver

Dato : 23-01-05 12:22

Jeg er nået til missionen der foregår på slottet i østrig, jeg skal give
officeren nogle papirer, men hver gang jeg går hen til ham, kan jeg ikke
gøre det, har forsøgt at overføre dokumenterne fra backpack til pouches, og
se om jeg kunne vælge dem i weaponslisten, men uden held.

Jeg har tysk uniform på og en Smeisser maskinpistol på mig, i hånden, har
osse forsøgt at smide den og så gå hen til officeren, men hver gang skyder
han mig, osse ved det første jeg skrev.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh
Silver.

Fra : Manler

Dato : 23-01-05 16:21

On Sun, 23 Jan 2005 12:22:15 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>osse forsøgt at smide den og så gå hen til officeren, men hver gang skyder

Du skal have alt dit eget udstyr væk, helt ned til kompasset m.m.
Det er den måde det skal gøres på, og virker det ikke er det en bug.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Silver

Dato : 23-01-05 18:04

> Du skal have alt dit eget udstyr væk, helt ned til kompasset m.m.
> Det er den måde det skal gøres på, og virker det ikke er det en bug.

Jeg har strippet min soldat ned til mp-40 (den skulle jeg vælge for at kunne
continue inde i soldatoversigten), hjelm (tysk), uniform (tysk) og
dokumenterne.

Jeg ser i videosekvensen som starter at ham som sidder ved bordet ringer
efter en anden soldat, jeg stiller mig hen i et hjørne når han rejser sig,
for hvis jeg står for tæt på ham så skyder han mig, han går derefter ud af
den dobbeltport og forsvinder ind af døren lige overfor.....

Hvad er det så jeg skal derfra?, jeg havde forstået det sådan at det var ham
som sad ved bordet som skulle have dokumenterne, men har forsøgt at bruge
action knappen på ham, han skyder mig bare.....skide tysker hehe.

Skal jeg vente på en eller hvad?

Mvh
Silver.

Fra : Manler

Dato : 23-01-05 18:23

On Sun, 23 Jan 2005 18:04:14 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Jeg har strippet min soldat ned til mp-40 (den skulle jeg vælge for at kunne
>continue inde i soldatoversigten), hjelm (tysk), uniform (tysk) og
>dokumenterne.

Du kan ikke have en mp-40 med dig.

Fra : Silver

Dato : 23-01-05 18:49

> Du kan ikke have en mp-40 med dig.

Erh...ok, dvs jeg skal droppe den øjeblikkeligt efter jeg er startet?, for
jeg SKAL have den med inde i options hvor man kan vælge udstyret, det siger
den, for jeg forsøgte som du sagde at ligge ALT fra mig.

Når jeg så har droppet den hvad er det så jeg skal?, har forsøgt at finde en
walkthrough men uden held, vil konsekvent ikke snyde via cheats.

Mvh
Silver.

Fra : Manler

Dato : 23-01-05 19:47

On Sun, 23 Jan 2005 18:49:05 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Når jeg så har droppet den hvad er det så jeg skal?, har forsøgt at finde en
>walkthrough men uden held, vil konsekvent ikke snyde via cheats.

Det ser ud til du skal have en mp-40 med dig samt en kniv og en parrabellum (det
er alt foruden tysk uniform og dokumenter fra lastbilchafføren), men fidusen er
ikke at blive set i for lang tid ad gangen. Der er et "disguise bar" du kan
tjekke for at bevare forklædningen intakt. Du skal placere dokumenterne på den
dertil indrettede plads og så få besked på at vente på at en lastbil bliver
aflastet, men det skal du ikke vente på men skynde dig tilbage til hvor du
startede (warehouse) og vente på en soldat.

Fra : Silver

Dato : 23-01-05 20:57

> [...]
> aflastet, men det skal du ikke vente på men skynde dig tilbage til hvor du
> startede (warehouse) og vente på en soldat.

Okidoki!, vil prøve dit forslag. Er dog stadig lidt i tvivl om hvor præcis
det er dokumenterne skal ligges fra hvor man starter i rummet med soldaten.

Tak for din hjælp.

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 23-01-05 22:45

> [...]
> aflastet, men det skal du ikke vente på men skynde dig tilbage til hvor du
> startede (warehouse) og vente på en soldat.

Er kommet igennem missionen nu, du skal ha mange tak for hjælpen :D, det
lader til at du kender spillet ud og ind hehe, har du osse gennemført Sabre
Sqadron udvidelsen og hvis så, hvordan er den i forhold til selve H&D2?

Mvh
Silver.