HalfLife 2 savegames hjælp
Fra : Kim

Dato : 23-01-05 10:21

Mit mb, cpu og den ene ram røg sig pludselig en tur,
hvor jeg ikke nåede at tage kopi at savegames til
HF 2, surt.. Nogen der ved hvor man evt kan hente
eller ligger inde med Chapter XI: Anticitizen One

Mvh Kim

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 23-01-05 12:27

Kim wrote:
> Mit mb, cpu og den ene ram røg sig pludselig en tur,
> hvor jeg ikke nåede at tage kopi at savegames til
> HF 2, surt.. Nogen der ved hvor man evt kan hente
> eller ligger inde med Chapter XI: Anticitizen One

Jeg ved godt nok ikke hvor du kan hente savegames henne, men kan du ikke
bare sætte harddisken over i en funktionel computer, og så hente dine
savegames der?

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Kim

Dato : 23-01-05 13:42

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev
> Jeg ved godt nok ikke hvor du kan hente savegames henne, men kan du ikke
> bare sætte harddisken over i en funktionel computer, og så hente dine
> savegames der?

Desværre nej.
Jeg lavede en ren install af xp pro på C:\ og HL2 var
installeret på D:\ hvor det stadig ligger, men mappen
med savegames lå åbenbart et andet sted, garanteret
på C:.\ for jeg kan ikke finde dem i HL2 mappen.

Og jeg har ikke lyst til at starte forfra igen.

Mvh Kim

Fra : Manler

Dato : 23-01-05 16:18

On Sun, 23 Jan 2005 13:42:28 +0100, "Kim" <nænæ@du.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>på C:.\ for jeg kan ikke finde dem i HL2 mappen.
>
>Og jeg har ikke lyst til at starte forfra igen.

Kan du ikke bruge en snydekode og hoppe direkte til det sted du vil ?

Hos steam gemme savegames:
D:\Steam\SteamApps\"steamkontonavn"\half-life 2\hl2\save
Min C: blev brugt til system.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-01-05 18:12

Kim wrote:
> [...]
> HF 2, surt.. Nogen der ved hvor man evt kan hente
> eller ligger inde med Chapter XI: Anticitizen One

Dine savegames ligger her:

(.....)\Valve\Steam\SteamApps\KONTONAVN\half-life 2\hl2\SAVE

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk