Mobilos til "Nærsynet" ?
Fra : GT

Dato : 23-01-05 02:50

Hej alle i meget vidende mennesker.
Har efterhånden fået "gammelmandssyn" , så derfor spørger jeg jer
om i kender en mobiltlf. der har et rigtig skarpt billede på så
jeg kan se hvem der ringer uden at skulle have læsebrillerne på.
Er der en telefon hvor tallene på skærmen kan gøres større?
Nu er jeg jo ikke blind , men +1 gør at jeg ikke kan se nummeret
på den der ringer..
Takker for al den hjælp jeg kan få.

Hilsen "Den gamle"

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-01-05 08:46

> Er der en telefon hvor tallene på skærmen kan gøres større?

Min svigerfar nyder godt af sin SE T68i, hvor man (efter min mening) kan
gøre teksten helt enormt stor.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Coach [4130]

Dato : 23-01-05 10:11

"GT" <virker@ikke.slut> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en telefon hvor tallene på skærmen kan gøres større?
> Nu er jeg jo ikke blind , men +1 gør at jeg ikke kan se nummeret

Samsung E700/E715 den har så stor skrifttype at det nærmest er irriterende

En af mine venner ser ret dårligt, og han har god brug af denne
"svagtsynstelefon"...så den kan varmt anbefales.

mvh
Bri@n

Fra : GT

Dato : 24-01-05 22:49

Er det den ydre skærm der har de store tal eller den "rigtige" ?

Hilsen Den "Stæreblinde" :))

Fra : Coach [4130]

Dato : 26-01-05 00:36

"GT" <virker@ikke.slut> skrev i en meddelelse
> Er det den ydre skærm der har de store tal eller den "rigtige" ?
>
> Hilsen Den "Stæreblinde" :))

den rigtige

mvh
Bri@n

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 23-01-05 11:10

> [...]
> Er der en telefon hvor tallene på skærmen kan gøres større?
> Nu er jeg jo ikke blind , men +1 gør at jeg ikke kan se nummeret

En lille detalje: hvis du har +1 så er du "langsynet" (nærsynet er når det
er -)

Lisbeth

Fra : RpR

Dato : 25-01-05 07:02

> Har efterhånden fået "gammelmandssyn"

Det har min ene storebror også, og han er meget glad for sin Nokia 6600
Stor skærm og klar skærm.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~