simmerne dør hele tiden
Fra : Steen

Dato : 22-01-05 22:07

Hej..

Er du der nogle der kan hjælpe mig med hvorfor mine simmer hele tiden dør
lige inden de skal føde? Man kan se de lige skal til at føde også dør de, de
er ikke sultne eller trætte så jeg tror ikke det er derfor de dør.. Er der
nogle der kan hjælpe?

Hilsen Steen

Fra : Arcana Dragon

Dato : 23-01-05 01:40

"Steen" <ABC@ABC.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> dør lige inden de skal føde? Man kan se de lige skal til at føde også
> dør de, de er ikke sultne eller trætte så jeg tror ikke det er derfor

De vil åbenbart ikke føde børn ind i din verden, men hellere dø?

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Steen

Dato : 23-01-05 08:06

Men er der over hoved ikke noget man kan gøre så de ikke dør??

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 23-01-05 12:02

"Steen" <ABC@ABC.com> skrev i en meddelelse
> Men er der over hoved ikke noget man kan gøre så de ikke dør??

Hejsa

Jeg spiller ikke selv Sims 2 (Holder mig til The Sims med alle udvidelserne)

Men kender du til alt.games.the-sims ? Kommunikationen på siden er oftest på
engelsk, men der kan man få svar på næsten alle spørgsmål om The Sims og
Sims 2

VH og god søndag
Pernille

---

Fra : devilman

Dato : 24-01-05 00:24

lyder som om at du har DL en grund med et "mod" som ikker virker rigtig....

http://forums.modthesims2.com/
(ret let at finde vejen ind til DL)

Fra : Michael

Dato : 18-02-05 20:42

Hej Steen.

Oplevede det samme frustrerende problem flere gange i starten. Gemte spillet
flere gange uden resultat.
Prøv at sørge for at alle dine behov er opfyldt så meget som overhovedet
muligt. Dvs. og de sociale behov osv.
Det gjorde jeg og så slap jeg gennem døden (uuuhhh).

Michael