Stereo headset til SE K700i/K500i - hvor?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-01-05 21:59

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et stereo headset til en K700i/K500i?
Alle forhandlere jeg har været hos har kun headset med én prop og ikke to
Det må meget gerne være det samme som der følger med til en K700i, men
det er ikke et krav. Kan det lade sig gøre at bestille den et sted som
reservedel?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : [8830]Plis

Dato : 23-01-05 15:40

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det må meget gerne være det samme som der følger med til en K700i, men
> det er ikke et krav. Kan det lade sig gøre at bestille den et sted som

Hejsa Thomas
I de tilfælde jeg har probs omkring min 700....ringer jeg til SE´s
callcenter...de plejer at kunne hjælpe ....og vil rigtig gerne yde dig
service!

Peder

NB...har forgæves forsøgt at søge en adresse...eller en betegnelse på
hovedtelfonerne der følger med...men forgæves...hmmm......callcentret
Thomas....ring callcentret. Du må gerne smide besked når du selv hører
resultatet

Fra : [8830]Plis

Dato : 23-01-05 16:00

Det lykkedes så alligevel:

http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?ProductID=955

Prisen er lidt peberet...men jeg er overbevist om at det er dette!!

Peder

Fra : L@rsK

Dato : 23-01-05 19:00

> [...]
> Det må meget gerne være det samme som der følger med til en K700i, men
> det er ikke et krav. Kan det lade sig gøre at bestille den et sted som

Jf. SonyEricsson's K700 hjemmeside kunne det være "Bærbar håndfri i stereo
HPM-20" du leder efter......
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_3&zone=pp&lm=pp1&pid=10139

For priser omkring Kr. 100,- -> 200,- kan det købes i mange web shops
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?ProductID=987
http://www.modify.dk/
http://www.elro.dk/webshop/vare_vis.asp?id=714
http://www.gooby.dk/shop/product_info.php?products_id=3742&osCsid=ed3092577742292a9f9dffe35b320215