Skærme
Fijala 3554
Skærm / TV
Fra : René Hansen

Dato : 22-01-05 19:02

Hej gruppe

Jeg vil gerne købe en computerskærm som også kan bruges som TV i min
campingvogn....

Jeg har kigget på følgende :

Samsung SyncMaster 710MP - pris kr. 3299,-
og
Amitech LCD TV 19L 920 - pris 3999,-

Hvilken skærm ville jeg være bedst tjent med?

Samsung'en har en respons tid på 12ms mod Amitech'ens på 25 ms.....

Jeg bruger mest min pc'er til internet / mail og ind imellem et godt spil
som Medal of honor eller Flashpoint. Med andre ord er jeg ikke en hardcore
gamer...

Gider I hjælpe mig - kom gerne med alternativer til de 2 ovenstående.

Hvis nogen gider komme med en lille forklaring om hvad alle de forskellige
betegnelser dækker over (jeg har hørt ord som TN paneler eller ISQD paneler
(eller noget i den stil) samt cd/m2 contrastforhold og meget meget mere)

På forhånd tak

René Hansen

Fra : René Hansen

Dato : 03-02-05 22:13

Tak for ALLE der gad give en hjælpende hånd

Mvh

René