target i div.
Fra : benny larsen

Dato : 22-01-05 18:44

hvis jeg har en DIV blok i venster side, med menu, og en DIV blok
i højre side, som er målet.

hvodan får jeg så target menuen ind i højre uden at lave en
iframe.

i DIV kan man jo ikke name=""

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian

Dato : 22-01-05 20:34

> hvis jeg har en DIV blok i venster side, med menu, og en DIV blok
> i højre side, som er målet.
Du kan ikke opdatere en div boks uden at opdatere hele siden. Derfor
skal du lave en ny side med menuen og det nye indhold i...

> hvodan får jeg så target menuen ind i højre uden at lave en
> iframe.
Det kan du ved at bruge SSI for at inkludere menuen i alle siderne.
Dermed skal du kun rette menuen et sted.

Christian

Fra : benny larsen

Dato : 22-01-05 21:22

tak for det christian.

jeg har lavet sider på begge måder, men vil gerne vælge den nemmeste
måde, resutatet er nok dette.

www.hprugby.dk

hvor menu er include, og BASE TARGET er IFRAME

men havde håbet at slippe for IFRAME

mvh benny

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-01-05 13:03

benny larsen skrev:

> jeg har lavet sider på begge måder, men vil gerne vælge den nemmeste
> måde, resutatet er nok dette.
>
> www.hprugby.dk

Prøv at validere din side.

Du angiver siden som XHTML 1.0 Strict (bare med en forkert URL til
DTD'en), men din side er ikke i nærheden af at være Strict.

Din iframe virker heller ikke, fordi du bruger xsrc i stedet for src.

NB: Læs gerne <http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp> - "Gælder der
nogle regler for nyhedsgrupperne?" Det er svært at se hvad du svarer på
når du ikke citerer noget.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor: