Vampire: Bloodlines på en 1Ghz Athlon
Fra : Fax_Modem

Dato : 22-01-05 16:01

Hejsa

Er blevet lidt varm på Vampire: Bloodlines men er ikke helt sikker på om jeg
vil kunne køre det. Min maskine er en AMD Athlon på 1Ghz med et GF4 Ti4200
grafikkort og 512 MB Ram. Har prøvet Half-Life 2 demoen og det kører faktisk
ganske udmærket - vel og mærke i en opløsning på 800x600 og med alle
detaljer sat til medium. Nu er der jo langt fra en demo til det færdige
produkt men hvad synes I? Vil det være helt håbløs at køre Vampire:
Bloodlines?

mvh.
Jesper

Fra : Arcana Dragon

Dato : 22-01-05 20:20

"Fax_Modem" <jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Er blevet lidt varm på Vampire: Bloodlines men er ikke helt sikker på
> om jeg vil kunne køre det. Min maskine er en AMD Athlon på 1Ghz med et
> GF4 Ti4200 grafikkort og 512 MB Ram. Har prøvet Half-Life 2 demoen og

Det kan du sikkert godt med de specs - jeg var også lun på spillet,
købte det, installerede det og spillede lystigt i et par timer. Men ak -
næste dag forsøgte jeg at loade spillet, og så kunne det lige pludselig
ikke køre. Framerate ca. 1 frame pr. 2 sekunder, og ly-ly-ly-ly-lyden
gider jeg slet ikke at snakke om. Så det endte med, at jeg tog l*rtet
tilbage til butikken og byttede det til HL2...

De kendte for resten godt problemet i butikken, og sagde at det skyldes
skod-programmering (hvilket jeg også fik at vide i

Men OK, det kører åbenbart fint på mange maskiner, så give it a go...

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Arcana Dragon

Dato : 23-01-05 00:07

Arcana Dragon <this@ress.is.invalid> skrev i meddelelsen

> ikke køre. Framerate ca. 1 frame pr. 2 sekunder, og ly-ly-ly-ly-lyden
> gider jeg slet ikke at snakke om. Så det endte med, at jeg tog l*rtet
> tilbage til butikken og byttede det til HL2...

- og det var vel at mærke efter tre af- og geninstalleringer, ændring af
konfigurationsfiler, og så videre, efter gode råd fra diverse
eksperter...