Skærme
Fijala 3554
Bortgives: defekt 19" IBM P96
Fra : Per O.

Dato : 22-01-05 15:53

http://www.computer.go.ro/Monitoare%20Second/19SH%20FLAT/POZE/IBM%20P96/IBM%20P96%20MARE.jpg

Kan afhentes i Vejle efter aftale.
Skærmen slukker og tænder med mellemrum. Det giver et klik, og billedet
forsvinder, men kommer straks igen. Frekvensen for dette fænomen skifter
mellem en gang i timen til en gang pr fem minutter. Måske kan en
elektronikkyndig finde ud af at løse problemet.
Den som kan hente skærmen først får den, da den fylder af h.. til at have
stående!
Men det er en lækker Sony Trinitron skærm med helt flat billedrør, så hvis
nogen kan få den på benene igen er det en utrolig fed monitor. Nyprisen var
7.000kr. Nu kan den altså afhentes for 0 kr!

Fjern NEJTAK i mailadresen.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Per O.

Dato : 22-01-05 15:54

UPS. Glemte at fortælle at den står i 7100 Vejle. Nok ret væsentligt for de
fleste. Og den er tung af H.. til!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-01-05 16:00

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> UPS. Glemte at fortælle at den står i 7100 Vejle. Nok ret

du glemte at den skal postes i en markedsgruppe dk.marked.privat.edb.ekstern
er fin til det
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Per O.

Dato : 22-01-05 16:56

> [...]
>
> du glemte at den skal postes i en markedsgruppe
> dk.marked.privat.edb.ekstern er fin til det

Nej, det 'glemte' jeg ikke. Da der ikke er tale om en handel, kan jeg ikke
se det er nødvendigt!

Per O.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-01-05 16:58

> Nej, det 'glemte' jeg ikke. Da der ikke er tale om en handel, kan jeg ikke
> se det er nødvendigt!

nå men det er det altså, en handel om der er penge i det er ligegyldigt, en
vare skifter hænder
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-05 18:20

Ivan V. Klattrup wrote:

> nå men det er det altså, en handel om der er penge i det er
> ligegyldigt, en vare skifter hænder

Fra fundatsen:
---
Uønskede indlæg er:
Køb og salg. Disse henvises til dk.marked.*.edb
---

"Bortgives" er ikke hverken køb eller salg.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-01-05 12:15

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> Køb og salg. Disse henvises til dk.marked.*.edb
> ---
>
> "Bortgives" er ikke hverken køb eller salg.

Det kan du mene, ja. Men det er formentlig en forglemmelse da man skrev
det.
Så du tager fejl.

Ingen havde set behovet for at skrive det direkte.
Det står "mellem linierne" at gratis ting er inkluderet.

Det er en mangeårig "tradition" at sådan er det.
Prøv at kigge tilbage i diskussionen. Det er kun de der vil give ting
væk der ikke kan forstå det.!

Logisk set må du give mig ret:
Hvorfor skulle det dog være bedre at grupper er fyldt op med OT-indlæg
om ting der gives væk, end OT-indlæg om køb og salg.?

Mvh. Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-01-05 14:40

Jørgen Rasmussen wrote:

> Det står "mellem linierne" at gratis ting er inkluderet.

Hvor står det?

> Det er en mangeårig "tradition" at sådan er det.

Nej. Der er fundatsen at holde sig til.

> Logisk set må du give mig ret:

Kan jeg ikke. Jeg kan holde mig til fundatsen, for det er den der
gælder for gruppen.

Er du ikke enig med det der står i fundatsen, så må arbejde for at få
den ændret.

Der er sat FUT til netiketten.

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 23-01-05 17:09

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> Køb og salg. Disse henvises til dk.marked.*.edb
> ---
>
> "Bortgives" er ikke hverken køb eller salg.

Og linien nedenunder hedder:
"Opslag og reklamer. Disse henvises til dk.opslag.*"

Jeg synes at det lød lidt som et opslag. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-01-05 14:41

Anders Lund wrote:

> Og linien nedenunder hedder:
> "Opslag og reklamer. Disse henvises til dk.opslag.*"
>
> Jeg synes at det lød lidt som et opslag. :)

Måske. Med køb og salg er det ikke.

Jesper G. Poulsen

Fra : Per O.

Dato : 23-01-05 00:53

> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
>
> nå men det er det altså, en handel om der er penge i det er ligegyldigt,
> en vare skifter hænder

Så er julegaver også en handel???

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-01-05 01:20