NFSU2 cheats
Fra : Peter Holm

Dato : 22-01-05 12:07

Hejsa
nu jeg har kørt rundt i dagevis uden at finde et race. Jeg mangler cirke
1000 spir for at kunne opgradere til blærerøvstrin 3.
Jeg har forsøgt med diverse cheats, men jeg kan ikke få dem til at virke.
Taster jeg 'regmebaby' lige før ENTER hører jeg godt nok et lille 'bib' som
jeg har læst mig til betyder, at cheaten er accepteret, men når min profil
er loaded, har jeg ikke fået de lovede 20.000$.

Hvordan får jeg de cheats til at funke?

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 22-01-05 12:51

Peter Holm wrote:
> [...]
> jeg har læst mig til betyder, at cheaten er accepteret, men når min profil
> er loaded, har jeg ikke fået de lovede 20.000$.

Har du kørt nogle af de der one on one ræs, hvor du kører mod andre
rundt i trafikken? De giver jo nogle penge også.
Ellers ligger der et par trainers på gamecopyworld, som ku' være et
forsøg værd.

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Peter Holm

Dato : 25-01-05 11:11

Uncle Evil@home wrote:

> Har du kørt nogle af de der one on one ræs, hvor du kører mod andre
> rundt i trafikken? De giver jo nogle penge også.

dem genkender jeg ikke. Det ER da i career mode ik?
Er det races som man skla finde ved at afsøge byen, eller kan de lokaliseres
på World Map. Der står completed på alt hvad jeg kan se på World Map.

> Ellers ligger der et par trainers på gamecopyworld, som ku' være et
> forsøg værd.

hvad er en trainer? jeg ved godt hvad det betyder, men hvordan opleves det i
spillet? Får det mig videre i career-mode?

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 25-01-05 12:35

Peter Holm wrote:

> dem genkender jeg ikke. Det ER da i career mode ik?
> Er det races som man skla finde ved at afsøge byen, eller kan de lokaliseres
> på World Map. Der står completed på alt hvad jeg kan se på World Map.

På dit minimap er der en grøn pil (dig) og nogle orange pile
(modstandere) -kører du op til en af de orange sjovere, og lægger dig
bag ham i nogenlunde samme tempo, så blinker han med baglygterne og
udfordrer dig til ræs -du accepterer ved at trykke på Enter, og så går
den vilde jagt ellers -det gælder om at komme, jeg tror det er 1000
meter eller sådan noget, foran, og det er ikke altid lige nemt, men
meget sjov. Vinder du, får du penge, taber du, ja, så skal du hoste op.

> hvad er en trainer? jeg ved godt hvad det betyder, men hvordan opleves det i
> spillet? Får det mig videre i career-mode?

Jeg prøvede en mega-trainer pack, der havde et hav af features, bl.a.
unlimited NOS, No blown Engine (i drag-race), mulighed for at unlocke
alle uniques, sætte 100.000 i banken osv. Så hvis det er penge der gør
at du ikke kan komme videre, så kan du jo give økonomien en
vitaminindsprøjtning, og så lade de andre cheats være (instant win o.l.)
Men prøv lige om ikke du kan vinde nogle af de on-on-ones -de unlocker
også diverse unikke opgraderinger til slæden, bl.a. wide body kits
(niice...) ;)

God fornøjelse,
Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Peter Holm

Dato : 25-01-05 17:05

Uncle Evil@home wrote:

> [...]
> meter eller sådan noget, foran, og det er ikke altid lige nemt, men
> meget sjov. Vinder du, får du penge, taber du, ja, så skal du hoste

tak!
Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 23-01-05 12:45

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg har læst mig til betyder, at cheaten er accepteret, men når min
> profil er loaded, har jeg ikke fået de lovede 20.000$.

www.gamecopyworld.com findes en hel trainers til spillet. De fleste af
dem virker uden de store problemer..

MVH

Morten Wulff Nielsen