Doom 3
Fra : Zyke

Dato : 22-01-05 00:38

Hej NG.

Har et problem med, at starte spillet op. Den bliver ved med at skrive, at
den har fundet cd/dvd emulation software og at jeg skal slå det fra og
starte spillet op igen. Jeg har afinstalleret Daemon Tools, WinISO og
ISOBuster, men det har ikke hjulpet. Er der noget andet der kan ligge og
drille og hvad kunne det evt. være? Er det brænder programmer der gør det?
Har 120%, nero og clonecd installeret. Nogen der har en idé??

Mvh
Zyke

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-01-05 00:48

Zyke wrote:
> [...]
> andet der kan ligge og drille og hvad kunne det evt. være? Er det
> brænder programmer der gør det? Har 120%, nero og clonecd

Det er helt sikkert dine brænderprogrammer der gør det. Slå Nero
Imagedrive og Alcohol 120%'s virtuelle drev fra og evt. andre virtuelle
drev du har aktiveret og prøv igen. Deaktiver emulering i Alcohol 120%.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-01-05 10:31

Sune Salminen wrote:
> [...]
> Imagedrive og Alcohol 120%'s virtuelle drev fra og evt. andre
> virtuelle drev du har aktiveret og prøv igen. Deaktiver emulering i

Og hjælper Sune's gode råd ikke er det ofte CloneCD der "driller" (hvorfor
skal spil bestemme hvad vi har installeret af programmer?). Slet det. Nu har
jeg ikke selv CloneCD installeret, men måske er en no-cd patch
tilstrækkelig. Iflg. lovens bogstav er dette "ulovligt", men lur mig om det
spil som bl.a. Doom3 gør er særligt lovligt. Så det...

Fra : G.B.

Dato : 23-01-05 00:08

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og hjælper Sune's gode råd ikke er det ofte CloneCD der "driller"

Der er nogle spil, som ikke kan fordrage CloneCD, det er korrekt. De samme
programmer kan dog ikke finde Daemon-Tools, som kun kan lave virtuelle CD-
drev, og ikke images.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : jens

Dato : 22-01-05 11:56

ud med clonecd så virker det næsten 99% sikkert ea games og nogle andre har
gjort sådan at spillene ikke virker vis der er clonecd indstaleret

Fra : Zyke

Dato : 22-01-05 22:24

Hej igen.

Det var clonecd der var banditten og den røg ud og spillet virker som det
skal. Tak for hjælpen.

Mvh
Zyke