Hvordan ændre farve på hyperlinks?
Fra : Benny Andersen

Dato : 22-01-05 00:24

Hvordan ændrer man farven på hyperlinks man har besøgt i IE?

Jeg HAR været inde i indstillinger og ændret farve på besøgte hyberlinks -
men det virker ikke! Blå farve på links der ikke er besøgt ændres til
mørklilla når linket har været benyttet, og jeg syntes de to farver liiger
for tæt på hinanden, derfor vil jeg godt ændre dette - men det vil IE altså
ikke.

Så hva så?

Mvh Benny A

EI Ver. 6.0.2900
Microsoft XP / SP 2

Fra : Anders Lund

Dato : 22-01-05 10:24

Benny Andersen wrote:
> [...]
> for tæt på hinanden, derfor vil jeg godt ændre dette - men det vil IE altså

Og det er ikke fordi at hjemmesiden du ser dette på, har en
fastdefineret farve til links?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Benny Andersen

Dato : 23-01-05 03:37

> Og det er ikke fordi at hjemmesiden du ser dette på, har en fastdefineret
> farve til links?

Hej Anders -

Joeee det ka da godt være; Google taler vi om!

Benny

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-01-05 12:05

Den 22-01-05 00.24 skrev Benny Andersen følgende:
> Hvordan ændrer man farven på hyperlinks man har besøgt i IE?

Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebladet Generelt -> Farver ->
Klik i farvefeltet ud for Besøgte -> vælg en farve -> OK.

Det er vist det, du allerede har gjort, og det vil kun virke, hvis
hjemmesiden ikke har ændret på standardfarverne. Hvis du altid vil have
vist de to valgte farver, kan det dog godt lade sig gøre - men vær
opmærksom på, at det kan give problemer på hjemmesider, der har valgt
underlige baggrunds- og tekstfarver.

For forhindre hjemmesiden i at ændre farverne, skal du på fanebladet
Generelt klikke på Hjælp til handicappede, og derefter sætte flueben ud
for Ignorer de farver, der er defineret på websider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Benny Andersen

Dato : 23-01-05 03:41

Hej Kim -

Ja, som jeg også skrev til Anders er det på Google jeg har "problemet" -
og du har ret; på nogle sider virker mit eget valg.

Jeg prøver mig lidt frem med handicap

Benny

Fra : Benny Andersen

Dato : 23-01-05 03:46