MIDI som ringetoner
Fra : Brian Lund

Dato : 21-01-05 19:47

Hvorfor virker nogen midi filer som ringetoner (på min 3200) og andre ikke!?
Jeg har et program hvor jeg kan ændre på filerne, men jeg har ikke lige
umiddelbart kunne gennemskue hvad der gør det!

Nogle sange med 5 kanaler virker ikke, men hvor andre med 8 gør!?
Har også prøvet at korte den ned i længden, hvis det nu var
tidsbegrænsning...

Kan sgutte lige gennemskue det...

Brian

Fra : Hornbech

Dato : 21-01-05 19:58

Jeg mener at Nokia 3200 kun kan bruge midi filer med 4 stemmer. Så det
kommer an på hvor mange samtidige stemmer midifilen indeholder.

Mvh
René

Fra : Brian Lund

Dato : 21-01-05 20:13

> Jeg mener at Nokia 3200 kun kan bruge midi filer med 4 stemmer. Så det
> kommer an på hvor mange samtidige stemmer midifilen indeholder.
>
> Mvh
> René

A-ha, jeg har nu prøvet at skære filen ned til kun 2 spor...
Men det ene spor er lidt specielt og anvender 4 forskellige stemmer til det
éne spor!

Jeg vil gerne bare have én stemme på dét spor... Men jeg kan ikke lige finde
ud af det med mit 10 år gamle program... (Session) - Så hvis nogen kan
anbefale noget bedre vil jeg gerne høre :)

Har downloadet "Polyphonix studio" - Men i demo versionen kan man ikke
gemme!...

Brian