Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan "Cannon Powershot S10" bruges som WebC~
Fra : EL

Dato : 21-05-01 07:46

Hej !
Jeg ejer ovennævnte digitalkamera (USB) og kan ikke finde nogen info ang.
om jeg kan bruge dette kamera som WebCam !. Det ville jo være lækkert, da
kvaliteten er super god. Har forgæves søgt i manualen og her på "Nettet",
dog uden at kunne finde noget om dette ??.
Hjælp om hvorvidt og i såfald, hvordan, vil blive modtaget med stor
"kyshånd" *SS*...
Med venlig hilsen; E. Larsen

Fra : alex

Dato : 21-05-01 21:06

"EL" <hah@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Jeg ejer ovennævnte digitalkamera (USB) og kan ikke finde nogen info
ang.
> om jeg kan bruge dette kamera som WebCam !.
Kun digitalt video kan erstatte WebCam

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 21-05-01 21:26

Jep, Canon har lavet et SDK til deres kamera, så der findes applikationer
til at fjernstyre kameraet. Det bliver ikke via Windows Media, så de normale
web-cam ting, fx www.webcam32.com kan ikke bruges - man er nødt til at holde
sig til applikationenerne selv.

// Steffen