Dance version af PS12 "Hjem til Århus"
Fra : Paw Jensen

Dato : 21-01-05 18:04

Hej.

Hørte et klip på P3 i eftermiddag, ved 15 tiden, med en dance version af
PS12 gamle hit.

Nogen der kender dette nummer ??

På forhånd tak.

Paw

Fra : Jacob E.

Dato : 21-01-05 19:45

Paw Jensen wrote:
> Hej.
>
> Hørte et klip på P3 i eftermiddag, ved 15 tiden, med en dance version
> af PS12 gamle hit.
>
> Nogen der kender dette nummer ??

Ja - det er noget bastard pop noget agtigt... med noget fra Mandril-aftalen
indover, så vidt jeg husker. Bestemt ikke noget du kan købe... eller synes
om.

Mvh Jacob E.

Fra : SKN

Dato : 22-01-05 18:13

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Hørte et klip på P3 i eftermiddag, ved 15 tiden, med en dance version af
> PS12 gamle hit.
>
> Nogen der kender dette nummer ??

Det er Harley Løvstik fra Mandril-aftalen der taler indover. Nok en af de
sjoveste sketches på Mandril DVD2 ;)

/SKN

Fra : Paw Jensen

Dato : 23-01-05 13:36

> Det er Harley Løvstik fra Mandril-aftalen der taler indover. Nok en af de
> sjoveste sketches på Mandril DVD2 ;)

Hej alle.

Tak for svar.
Desværre fik jeg jo bare ikke udvidet min pladesamling

Paw