3 lover meget meeen....
Fra : Don P

Dato : 21-01-05 16:12

for een til at tænke en ekstra gang: http://www.3sucks.dk/

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 21-01-05 17:34

Don P wrote:
> for een til at tænke en ekstra gang: http://www.3sucks.dk/

Flot side.. Bare synd med alle de meget malende tillægsord, den kunne
måske virke lidt mere seriøs, hvis sprog også var det.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 21-01-05 19:53

"Don P" <pkl68@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> for een til at tænke en ekstra gang: http://www.3sucks.dk/

"At gå på internettet med en 3 telefon føles forbavsende meget ligesom at
klemme en elefant igennem sit røvhul og derefter brække den op igen. Og så
skal man iøvrigt betale 8kr per mb - hvilket hurtigt kan løbe op."

CBB og Telmore tager 10 kr pr. MB over GPRS... Såh...

Men ellers har jeg nu heller ikke tænkt mig at skifte...

Brian

Fra : Ulrik og Claudia

Dato : 21-01-05 23:05

Meget flot side.. der er mange ting for og imod 3, det er da rigtigt. Den
kunne godt have været mere seriøs - en klage-side om 3, der indeholder 3 stk
klager?

Jaja.. 3 skal nu bare igennem alt det, som alle andre selskaber har været
igennem (som bl.a. kritik-sider på nettet - omtale i aviser m.m.), og det
ved de godt. Jeg er dog meget spændt på, hvad der vil ske når nogle af de
andre teleseskaber kommer frem med deres 3g netværk.

Jeg savner datoer (andet end købs-dato) for hvornår indlæggene er fra, hvad
der sker videre i sagerne osv. Hvis de kunder, der har skrevet indlæggene,
har fået annulleret deres abonnement og fået penge tilbage for deres
telefon, er det vel positivt? Men så vil man nok heller ikke tage det med på
en klage-side..

Jeg har en Sony Ericsson Z1010 og kæresten har en LG (vers. 105) som vi er
meget tilfredse med. At nettet går ned (det sker jo for alle selskaber) ind
i mellem osv. har 3 taget forbehold for i deres Abonnementsvilkår - selvom
ikke alle kunder læser sådan en, inden de køber telefonerne.

Vi er ikke skuffede.. og vi har været kunder siden september.. Men derfor er
det da altid spændende at høre, hvad andre synes og hvilke erfaringer de har
haft.

Ulle

Fra : banzon

Dato : 22-01-05 12:57

"Ulrik og Claudia" skrev d. 21-01-05 23:05 dette indlæg :
> [...]
Den
> kunne godt have været mere seriøs - en klage-side om 3, der indeholder

Nu er det 4....

> [...]
de
> andre teleseskaber kommer frem med deres 3g netværk.

Garanteret ikke samme amatør-agtige optræden som 3 startede ud med, og
garanteret heller ikke de samme katastrofe-telefoner.

> [...]
> har fået annulleret deres abonnement og fået penge tilbage for deres
> telefon, er det vel positivt? Men så vil man nok heller ikke tage det

Jeg personligt fik ikke en eneste krone tilbage, da 3 nægtede at opsige
abonn.
Så det kostede mig 3 x abonn. med guldpakke på de to af dem, men så blev
jeg så klog

> [...]
selvom
> ikke alle kunder læser sådan en, inden de køber telefonerne.

At nettet går ned sker for alle selskaber, ja måske en gang om året, men
her snakker vi jo en gang om ugen.
De to telefoner, er nok også nogle af de bedste som kommer fra 3,
indrømmet nu har de fået mere styr på telefonerne.

> [...]
derfor er
> det da altid spændende at høre, hvad andre synes og hvilke erfaringer

Ja, men husk nu at tjekke jeres regninger

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 22-01-05 21:46

Don P wrote: