Fly
Fra : CamillA

Dato : 21-01-05 12:45

Hej Anja,

Hvilket mobil abonnement har du hos TDC?
Den side du ser er wap portalen TDC tilbyder til service providere som
f.eks. Telmore.

Hvis du bruger wap.tdcmobil.dk bør du se Fly. Hent evt. en ny
opsætning på www.tdcmobil.dk/fly

Hilsen
Camilla

Fra : Anja Nielsen

Dato : 21-01-05 16:00

Hej Camilla
Jeg har mobil ekstra 200, og da jeg stadig ikke kunne få det til at virke,
gik jeg ned i en tdc butik og bad dem om at sætte FLY op for mig.
Det kunne de heller ikke finde ud af, men efter de havde haft en tekniker i
røret, fortalte de, at det er fordi, at man slet ikke kan se ikonerne på en
Nokia 6230. Det havde noget med skærmopløsningen og softwaren at gøre.
Jeg undrer mig dog over, at det ikke kan fungere på 6230'eren, når det kan
på min gamle Samsung E700, men sådan skal det jo nok være.