FF lukker ved fejl
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-05 09:22

Greetings!

FF lukker ved fejl, uden at give en advarsel først. Hvordan ændrer jeg
dette?

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 22-01-05 10:23

Jesper G. Poulsen wrote:

> FF lukker ved fejl, uden at give en advarsel først. Hvordan ændrer jeg
> dette?

Kan den starte i safemode?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-05 18:24

Anders Lund wrote:

> Kan den starte i safemode?

Hvad mener du?

Problemet er at hvis browseren støder på en fejl, så lukker den, uden
at fortælle mig hvad der var årsag til fejlen. Hvordan ændrer jeg dén
opførsel?

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 23-01-05 16:24

Jesper G. Poulsen wrote:

> Problemet er at hvis browseren støder på en fejl, så lukker den, uden
> at fortælle mig hvad der var årsag til fejlen. Hvordan ændrer jeg dén
> opførsel?

Nå, jeg forstod det som om at du ikke kunne starte FF. Overstående
kender jeg ikke løsningen på, desværre. Men nu går min FF heller aldrig
ned. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Claus

Dato : 24-01-05 17:36

> FF lukker ved fejl, uden at give en advarsel først. Hvordan ændrer jeg
Jeg har samme fejl, den er først opstået efter et crash på maskinen, med
efterfølgende format C:

det er samme ver ff jeg har brugt !!!!!!!!