Drop down menu i tabel?
Fra : Martin Ploug

Dato : 20-01-05 23:57

Hej Ng

Jeg leder efter en drop down menu i stil med nedenstående,
men som umiddelbart kan bygges ind i en tabelcelle.
Jeg ved godt, at jeg bør bruge css, men jeg skal lige lave en
hurtig demo.

Det må gerne være en simpel menu med en simpel kode.
(hvis det findes). Det skal ikke være sådan en man skal klikke på
for at undermenuen dukker op. Undermenuen skal komme ved
mouseover.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topnavbar.htm

Jeg har været rundt at lede på forskellige script sider, men
synes ikke helt jeg har fundet det jeg søger.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-01-05 00:35

on 20-01-2005, Martin Ploug supposed :
> Jeg leder efter en drop down menu i stil med nedenstående,
> men som umiddelbart kan bygges ind i en tabelcelle.
> Jeg ved godt, at jeg bør bruge css, men jeg skal lige lave en
> hurtig demo.

Det tager vel ikke længere tid i CSS ?

Se her:
http://www.webdesign101.dk/w/cssmenu/index.php

> [...]
> (hvis det findes). Det skal ikke være sådan en man skal klikke på
> for at undermenuen dukker op. Undermenuen skal komme ved

Går bag banneret i IE, og kommer slet ikke frem i FF.
Glem den.

--
Benny

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-01-05 23:15

Hej Benny

Det har du måske ret i.
Mange tak for linket.

- Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-01-05 16:20

>Det tager vel ikke længere tid i CSS ?

>Se her:
>http://www.webdesign101.dk/w/cssmenu/index.php

Hej Benny

Det er faktisk et supergodt link du har fundet til mig!

Endnu en gang tak.

Hilsen Martin