Nec E616V Good or not...?
Fra : Soliema

Dato : 20-01-05 23:13

Halløj..
jeg har kigget lidt på en Nec, da vi her en gang i fremtiden, får 3 i vores
by, og så ville det jo være fedt at prøve..

MEN hvordan er den tlf ??

feedback please...

/Anne Mette

Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 21-01-05 19:12

generelt... hold dig fra 3, der er stadig alt for mange problemer med nettet
og i sær deres kundeservice er MEGET ringe
deres regninger er uoverskuelige, og selv om min tlf var slukket i 3 mdr, da
jeg købte ny til på andet net, blev de ved med at fakturere forbrug....

for din egen skyld GLEM DET de tar røven på dig og du bliver fattig,arrig
og ærgelig
mvh
Claus (tidligere 3 telefonist)

Fra : Ulrik og Claudia

Dato : 21-01-05 23:11

NEC e616 er ikke den fedeste telefon man kan få - køb hellere en nyere hos
3. Vi er meget tilfredse med vores Sony Ericsson Z1010 og LG (vers. 105). Vi
har heller ikke haft problemer med 3 som sådan.. Hos deres kundeservice kan
man desværre regne med at vente 15 minutter på at komme igennem (de gange vi
har ringet i hvert fald...) men det har vi jo desværre også oplevet hos så
mange andre tele-selskaber.

Ulle

Fra : Soliema

Dato : 22-01-05 00:27

> [...]
> gange vi har ringet i hvert fald...) men det har vi jo desværre også
> oplevet hos så mange andre tele-selskaber.

Jamen nu vil jeg som sagt ikke bruge den til 3 net, da vi ikke har fået det
her endnu... og den skal være tlf nr 2... da jeg er tilfreds med min Nokia,
så den skal kun købes som et legetøj, da den kan en helt masse, syntes jeg,
også selv om man ikke er 3 kunde...! og jeg vil ikke betale over 1000+ for
en tlf, som kun skal leges med...

det jeg søgte var om telefonen, da jeg er ligeglad med nettet endnu...

slet ingen, som har denne mobil ??

/Anne Mette

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 22-01-05 00:48

> det jeg søgte var om telefonen, da jeg er ligeglad med nettet endnu...
>
> slet ingen, som har denne mobil ??
>
> /Anne Mette

Prøv her:
Mobildebat.dk
Mange meninger omkring bla. E616

/ Thomas

Fra : Soliema

Dato : 22-01-05 15:02

> Prøv her:
> Mobildebat.dk
> Mange meninger omkring bla. E616
>
> / Thomas

Takker, jeg har google helt vildt, men de fleste steder, er siden slettet,
fordi den jo ikke er ny længere *S* men jeg kigger lige

/Anne Mette

Fra : Ulrik og Claudia

Dato : 23-01-05 10:27

De problemer du vil opleve, når du bruger et andet kort i en 3-mobil er, at
ikke alle ting fungerer optimalt. 3 garanterer ikke, at alle sim-kort kan
bruges i mobil-telefonerne. Der har været rimelig gode oplevelser med at
bruge telmore i de oplåste telefoner, men de indeholder jo heller ikke så
meget andet end sms, mms og tale. Har du derimod sådan noget som TDC med
fly, kan du nok komme til at opleve nogle problemer.. Uden et 3g abonnement,
har du ikke rigtigt mulighed for at udnytte de sjove ting, som at gå på
nettet (3-portalen). Selvom der ikke er 3g net, der hvor I bor, har I stadig
mulighed for at bruge 3-portalen (med et 3-abonnement), begrænsningerne
ligger i, at I kan få problemer med at downloade store filer, videoklip og
sådan. I kan sagtens bruge 3-portalen på TDC's net.

Jeg har lige købt en NEC e228 som ekstra sjov mobil (fordi den kun koster
mig 49,- om måneden). Telefonen koster en krone, er lidt mere stabil end NEC
e616 og kan lige så meget. Det er godt nok ikke en klap-telefon, men det er
ligemeget for mig. Alt ialt kommer den til at koste mig 300,- på et halvt
år.. det kan jeg godt leve med.

Ulle

Fra : janinna

Dato : 24-01-05 15:38