Grrr! Min 2618 fryser....
Fra : Tom C.K.

Dato : 21-05-01 07:11

Hej,
Netop som jeg troede mig nogenlunde sikker, så skete det igen! Min Ericsson
A2618s fra dec/2000 gik kold her til morgen. Den lyser fast med den grønne
lampe, tastaturet duer ikke, og efter nogen tid går displayet ud. Der er
fuld knald på batteriet, og det kan ske både under samtale og standby.

Da telefonen var en uge gammel, lavede den det samme nummer et par gange.
Jeg hidsede mig _meget_ op i en telebutik, og fik byttet telefonen til en ny
efter 1 times skænderi (jeg vil ikke finde mig i at aflevere en ny vare til
reparation på ubestemt tid). Glad og tilfreds gik jeg derfra, blot for at
opleve nøjagtigt det samme en måned senere. Nu valgte jeg så (for egen
regning) at få lavet et nyt SIM-kort, da fejlen måske lå hér. Og vupti - 4
måneder er gået, ingen problemer. Men i dag skete det som sagt igen.....

Summa summarum: Ny telefon, nyt SIM-kort, samme fejl - hvad foregår der??!?
Telefonen har ikke været tilsluttet ekstraudstyr af nogen art, når fejlen
har optrådt.

Er der andre i gruppen, der har oplevet mystiske fejl på 2618'eren ? Jeg har
selv haft kontakt med både TeleDanmark og Ericsson, men ingen har hørt om
generelle problemer med denne type telefon.

I mellemtiden vil jeg hive GH-198'eren frem fra skuffen igen - den imponerer
gerne folk i kraft af sin størrelse og vægt

Tom C. K.

Fra : Lars Kvorning

Dato : 22-05-01 08:15

Hej!

Bedst som jeg troede at der kun var 3 Ericsson-syndromer, så dukker der
alligvel flere op!!

Mit råd til Tom: Køb aldrig Ericsson!!!