Tarkan Kiss kiss /SIMARIK Hvordan er danse~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 19-01-05 22:33

vi hva i tyrkiet her i sommers.
og der hørte vi den sang meget og alle danse til den sang.
de gjorde noget forskeligt i sang.
nolge da kender en www side med dansetrin eller noget.
håber at i kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-01-05 19:41

Thomas Pedersen <twp@twp.dk> wrote:

> og der hørte vi den sang meget og alle danse til den sang.

Jeg synes faktisk, at original-udgaven er en del bedre.
Selv om Tarkan har lavet enkelte gode numre, så drukner de lidt for
meget, i resten....
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-01-05 09:32

Hejsa Steen

måske du kan fortælle mig hvordan danse hva nu når du beder kan lige den ORG
???

Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-01-05 14:40

Thomas Pedersen <twp@twp.dk> wrote:

> måske du kan fortælle mig hvordan danse hva nu når du beder kan lige den ORG
> ???

Nope, desværre
Til gengæld har jeg danset med en tyrkisk mavedanser - men det var vist
ikke ret pænt at kigge på....altså min del af programmet!
--
Steen
Kan besvares uden porto.