Nokia 6230, pauseskærm.
Fra : Moulder

Dato : 19-01-05 15:06

Hej

Kan man ikke slå den funktion fra hvor telefonen viser uret som
pauseskærm..?? Jeg kan godt gå ind i "Displayindstillinger" og
slå pauseskærm fra, men efter nogle minutter kommer uret frem
alligevel. I samme menu kan man indstille "Timeout", den har jeg
prøvet at sætte til det højeste 60.00 mm/ss, der er heller ikke
forskel, uret dukker frem alligevel..

Mvh
Moulder

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-01-05 15:42

I meddelse: cslpg1$26jf$1@news.cybercity.dk,
griflede Moulder:
> Kan man ikke slå den funktion fra hvor telefonen viser uret som
> pauseskærm..??

Kort sagt: Nej.

--
Hygge...
Daniel

Fra : Moulder

Dato : 19-01-05 19:12

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> Kort sagt: Nej.
>
> --
> Hygge...
> Daniel
> Suzuki GSX-R 400 R

Ok,,Så kort og præcis kan det siges.
Ærgerlig, ærgerlig.. Men som Steen K siger, så må vi håbe
det kommer i en firmware opdate på et tidspunkt.
Tak for svaret.

Kan man i øvrigt selv opdatere firmwaren i telefonen..??

Moulder

Fra : Zulu

Dato : 19-01-05 20:14

Moulder wrote:

> Kan man i øvrigt selv opdatere firmwaren i telefonen..??

Nej. Ikke uden en del udstyr - et almindeligt datakabel er ikke nok.

Zulu

Fra : Moulder

Dato : 20-01-05 01:04

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Nej. Ikke uden en del udstyr - et almindeligt datakabel er ikke nok.
>
> Zulu

Ok, tak for oplysningen..

Moulder

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 16:05

Lad os håbe det kommer i næste firmwareudgave ligesom muligheden
for at dæmpe lyset i displayet.

Mvh
Steen K

Fra : Moulder

Dato : 19-01-05 19:13

"Steen K." <steenk(snabel a)post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lad os håbe det kommer i næste firmwareudgave ligesom muligheden
> for at dæmpe lyset i displayet.
>
> Mvh
> Steen K

Ja det ville være dejligt..