Email på Mitac Mio 168 via mobil ???
Fra : Simon Demuth

Dato : 19-01-05 14:02

Hej
Jeg har en Mitac Mio 168 PDA som jeg gerne vil kunne modtage mine emails på
men hvordan gør jeg egentlig det, sådan helt skåret ud i pap.
Jeg ved at jeg skal have fat i en telefon med indbygget modem og infrarød
port, men hvad skal jeg ellers have på plads og hvilken telefon kan
anbefales til formålet ???
Jeg har fået at vide at min internetudbyder skal understøtte at jeg kalder
op fra mobil for at hente mails, er det rigtigt ?, og hvad med mit
mobilabonnement det skal vel bare have dataoverførelse incl.
Det var en masse ? men det kunne være at der er en af jer der har været i
samme situation og har en masse gode råd.
På forhånd tak.
Simon

Fra : jens jensen

Dato : 19-01-05 14:56

"Simon Demuth" <demuth27@"FJERN"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Det var en masse ? men det kunne være at der er en af jer der har været i
> samme situation og har en masse gode råd.

Jeg har en mitac Mio 168 og kører internet og læser mails via den.

Det kræver en telefon med gprs og indfra rød.

Telefonen skal sættes op

men det vanskelige er at sætte mio op.

Jeg brugte vejledningen på pocketfreak.dk - men vejledning til pocket pc
2002 og ikke 2003. Men det virker fint.

Mvh Jens

Fra : Simon Demuth

Dato : 19-01-05 18:24

Hej Jens
Kan du evt sende mig den vejledning du selv har brugt, så ville jeg blive
glad.
Simon

Fra : jens jensen

Dato : 20-01-05 10:33

> Hej Jens
> Kan du evt sende mig den vejledning du selv har brugt, så ville jeg blive
> glad.
> Simon

http://www.pocketfreak.dk/tips/inbox/inbox.html

Her kan du læse om det.