God behandling i Elgiganten
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 10:48

For at følge op på min tråd om branding af en SE K700i, kan jeg oplyse at
jeg lige har været i el-giganten og klage min nød. Sælgeren var meget
forstående og gav mig et stykke papir på, at jeg har ret til at få
de-branded min telefon på deres service-værksted (citat: dvs. INGEN software
fra Orange) .... hvordan de så vil klare det i praksis bliver deres
hovedpine. Men en positiv oplevelse var det i hvert fald.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor