Nokia 3310 - SIM-kort ikke accepteret
Fra : Trekroner

Dato : 18-01-05 20:39

Denne besked får jeg når jeg har tastet sim-koden. Telefonen er ikke
sim-låst, da den har været brugt til Telmore. Jeg har også Telmore, men nu
vil den altså ikke acceptere SIM-kortet. Hmm.....

Nogen der har en god forklaring?

--
Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 18-01-05 21:15

> Denne besked får jeg når jeg har tastet sim-koden. Telefonen er ikke
> sim-låst, da den har været brugt til Telmore. Jeg har også Telmore, men nu
> vil den altså ikke acceptere SIM-kortet. Hmm.....

Ved Nokia 3310 (og en hel del andre Nokia-telefoner) betyder "SIM-kort ikke
accepteret" altid, at telefonen er SIM-låst.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders

Dato : 18-01-05 21:16

Som JV siger er din 3310 simlåst.

Simlåsen kan fjernes via www.tekit.dk eller www.dkunlock.dk

Mvh
Anders

Fra : Trekroner

Dato : 18-01-05 21:35

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> skrev i en meddelelse
> Ved Nokia 3310 (og en hel del andre Nokia-telefoner) betyder "SIM-kort
ikke
> accepteret" altid, at telefonen er SIM-låst.

Nu har jeg prøvet at låse den op med en kode, og den siger SIM not
restricktet. Men den vil stadig ikke tage mit Telmore kort.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 19-01-05 23:59

"Trekroner" <trekronerFJERN@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg prøvet at låse den op med en kode, og den siger SIM not
> restricktet. Men den vil stadig ikke tage mit Telmore kort.

Måske den har problemer med deres nye kort med ekstra "hukommelse"?

Fra : Per Jensen

Dato : 20-01-05 19:45

du har prøvet for mange gange med unlock , der er kun en mulighed, op med
penge og betal en unlocker

Fra : Trekroner

Dato : 20-01-05 20:09

"Per Jensen" <per_j@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> du har prøvet for mange gange med unlock , der er kun en mulighed, op med
> penge og betal en unlocker

Og hvad kan han gøre, som jeg ikke kan via nettet?

Fra : Brian Lund

Dato : 22-01-05 09:07

> Og hvad kan han gøre, som jeg ikke kan via nettet?

Låse den op! ;)

Når nu det er en 3310 så går jeg ud fra at den er mere end 6 mdr. gammel, og
du kunne så have fået koden af teleselskabet den er låst til! (Gratis...)
Men nu er det jo for sent...

Jeg har et kabel i overskud som kan bruges til at låse telefonen op, som du
må få billigt hvis du er interreseret ;)

Brian

Fra : Trekroner

Dato : 22-01-05 16:44

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> du kunne så have fået koden af teleselskabet den er låst til! (Gratis...)

Den _var_ låst op fra starten af. Dem jeg fik den af, havde haft et
Telmore-kort i den, men den vil ikke acceptere _mit_ Telmore-kort. Se _det_
er problemet. Læs tråden.....

Fra : Anders

Dato : 22-01-05 18:30

Så er det dit Telmore SIM kort der er noget galt med !

/Anders

Fra : Brian Lund

Dato : 22-01-05 19:24

> [...]
>

> Den _var_ låst op fra starten af. Dem jeg fik den af, havde haft et
> Telmore-kort i den, men den vil ikke acceptere _mit_ Telmore-kort. Se

Jeg har læst tråden!

Jeppe skriver den er SIM-låst, Anders skriver den er SIM-låst! Du svarer på
indlæggene at du har prøvet på at låse den op! - Og jeg svarer derefter...

Brian

Fra : Trekroner

Dato : 22-01-05 21:01

> Jeppe skriver den er SIM-låst, Anders skriver den er SIM-låst! Du svarer

> indlæggene at du har prøvet på at låse den op! - Og jeg svarer derefter...

Telefonen siger stadig "SIM not restricktet" når jeg taster koden. Har jeg
ret i, at den så _ikke_ er SIM-låst?

Fra : Calle.

Dato : 23-01-05 01:50

Brian Lund wrote:

> Jeg har læst tråden!
>
> Jeppe skriver den er SIM-låst, Anders skriver den er SIM-låst! Du
> svarer på indlæggene at du har prøvet på at låse den op! - Og jeg
> svarer derefter...

Det kan ikke være SIM låsen, da der jo i begge tilfælde er tale om TELMORE
kort, så det er jo stadig samme operatør
--
Calle.