2 sim kort
Fra : Don Harris

Dato : 18-01-05 18:09

er der nogen der ved hvilkert abb jeg skal kikke på hvis jeg skal bruge 2
sim kort og kun en tlf nr

takker

Fra : Michel Christensen

Dato : 18-01-05 18:21

Don Harris wrote:
> er der nogen der ved hvilkert abb jeg skal kikke på hvis jeg skal bruge 2
> sim kort og kun en tlf nr

Hos hvilket teleselskab?

Fra : Don Harris

Dato : 18-01-05 18:23

det er lige det jeg vil spørge......hvilket selskaber tildbyde det ?

Fra : mullerman

Dato : 18-01-05 19:08

"Don Harris" <don@stof@net.dk> skrev i en meddelelse

> det er lige det jeg vil spørge......hvilket selskaber tildbyde det ?

TDC tilbyder dobbeltkort

Fra : Michel Christensen

Dato : 18-01-05 19:29

mullerman wrote:
> "Don Harris" <don@stof@net.dk> skrev i en meddelelse

> TDC tilbyder dobbeltkort

Jep, men han vil jo vide hvilket abonnement - og der skal han have
mobilflex.

http://korturl.dk/TgYct

Fra : Don Harris

Dato : 18-01-05 20:09

jeg siger mange tak

Fra : Calle.

Dato : 19-01-05 18:04

Michel Christensen wrote:

> Jep, men han vil jo vide hvilket abonnement - og der skal han have
> mobilflex.

Ikke nødvedigvis, du kan få det som tillæg til de meste af tdc abb.
Jeg har det til tdc mixit
--
Calle.

Fra : Michel Christensen

Dato : 19-01-05 18:17

Calle. wrote:

> Ikke nødvedigvis, du kan få det som tillæg til de meste af tdc abb.
> Jeg har det til tdc mixit

Det er korrekt. Der mangler et "f.eks." før "mobilflex".

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-01-05 08:56

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote in message

> "Don Harris" <don@stof@net.dk> skrev i en meddelelse

> TDC tilbyder dobbeltkort

Det er 2 kort med samme nummer til 2 telefoner, det er ikke det samme.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 19-01-05 11:24

> Det er 2 kort med samme nummer til 2 telefoner, det er ikke det samme.

Ikke det samme som hvad ? Der er vel ingen ide i at putte 2 kort med samme
nummer i samme telefon ?

Niels Dybdahl

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-01-05 11:37

On Wed, 19 Jan 2005 11:24:12 +0100, Niels Dybdahl wrote:

> Ikke det samme som hvad ? Der er vel ingen ide i at putte 2 kort med samme
> nummer i samme telefon ?

Jorv med lidt vold og en større hammer går alt som smurt... :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-01-05 13:26

"Niels Dybdahl" <ndy@fjern.detteesko-graphics.com> wrote in message

> Ikke det samme som hvad ? Der er vel ingen ide i at putte 2 kort med samme
> nummer i samme telefon ?

Det er min fejl, jeg læste "Don Harris" indlæg for hurtig og fik sætningen
"....2 sim kort og kun en tlf nr" til at betyde:
"....2 sim kort og kun en tlf".

--
mvh/rg. Christian