RS-MMC kort i Nokia 6630
Fra : Anders

Dato : 17-01-05 20:16

Hvad er det største kort der er nogle der har fået til at virke i en Nokia
6630?

Jeg har prøvet følgende uden held

EXTREMEMORY 512 RS-MMC
riDATA 512 RS-MMC
Sandisk 128 RS-MMC

og ingen af den virkede

/Anders

Fra : Silas Alstrup

Dato : 20-01-05 17:26

"Anders" <news@FJERNandos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og ingen af den virkede

> Hvad er det største kort der er nogle der har fået til at virke i en Nokia

Så vidt jeg har hørt, er det meget begrændset hvad der er på markedet af DV
RS-MMC... Dem du har prøvet var højst sandsynligvis ikke DV (dual voltage)
og derfor har de ikke virket... Jeg har ikke kunne finde nogen DV RS MMC
kort på markedet endnu...

Hilsen Silas