6310i problem
Fra : Sorensen

Dato : 17-01-05 19:33

Min dejlige Nokia 6310i er gået i stykker og kan nok ikke repareres, men jeg
har lige fået sat håndfritsæt i bilen til denne telefon.Så mit spørgsmål er
hvor jeg kan købe en ny 6310i ( den findes ikke på mobilpriser.dk) eller
hvilken anden telefon som evt kunne passe ind i holderen på håndfrisættet.
Jeg skal bruge en brugbar løsning inden fredag.

Ib

Fra : Kito

Dato : 17-01-05 21:22

Du er i samme problem som jeg har været i. Der er kun 6310 og 6210 der
passer i de gamle holder.
Jeg købte 4 brugte på QXL til en pris mellem 1000 og 1200 afhængelig om det
er den ene eller anden model
6310i og 6310.
Dette er prisen uanset om du kan lide dette eller ej. Det er også muligt at
købe nogle brugte, nyrenovere til en pris af ca 1500, hvor coveret er nyt.
Ps jeg har 2 i overskud, min den gamle der trænger til en kærlig hånd og så
en der er pænere.
vh
Poul

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-01-05 09:51

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> Ps jeg har 2 i overskud, min den gamle der trænger til en kærlig hånd og

Du har ikke et cover i overskud ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Kito

Dato : 18-01-05 17:58

> "Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message

> [...]

vh
Poul

Fra : Palle S.

Dato : 18-01-05 17:44

6110 6210 7110 passer også i holderen

mvh Palle

Fra : Kito

Dato : 18-01-05 17:57

Tak for oplysningen, jeg har kun hørt om de andre 2 .

vh
Poul

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 20-01-05 01:41

http://www.mobilkompagniet.dk/default.asp?Action=Details&Item=4523

Tag et kig på denne side... Den er dog ikke helt billig..

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @