Samsung E700 - sprog problem
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-01-05 13:45

Hej

Jeg har købt en Samsung E700.
Den bliver ved med at gå tilbage til svensk i T9.

Er der nogle der kender det problem og evt. løsning?

Den er købt hos Telekæden Nørreport.

Mvh
Mikael

Fra : Anders

Dato : 17-01-05 13:50

Prøv at slå T9 fra...

Mvh
Anders

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-01-05 14:10

> Prøv at slå T9 fra...

Jo, men så tager det for lang tid at skrive, da jeg er vandt til at bruge
T9.

Mvh
Mikael

Fra : Anders

Dato : 17-01-05 17:26

Bruger aldrig T9 når jeg skriver SMS'er - sender ca. 100 stk. om dagen, og
det går ganske udemærket.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-01-05 18:12

Har du telia abbonement?

Hvis ja, gider du så give mig MMS profilen.
Den automatiske opsætning fra Telia kommer aldrig.

MvH
Mikael

Fra : Anders

Dato : 17-01-05 18:19

Kører ikke med Telia, men med Telmore.

I mine øjne er Telia = Debitel.

Fra : Per Jensen

Dato : 19-01-05 19:19

Hej

Lyder som om telefonen er beregnet og produceret til det svenske markede
få Telekæden Nørreport til at opdatere den til det danske markede, lyder som
parallel import, var der en Dansk brugsanvisning med ???, det bør der være

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 19-01-05 19:51

> [...]
som
> parallel import, var der en Dansk brugsanvisning med ???, det bør der være

Nej der var en svensk brugsanvisning med...

Men du mener, at en opdatering kan gøre det?
Må de overhovedet sælge den slags i Danmark?

MvH
Mikael

Fra : Anders

Dato : 19-01-05 21:25

Hvis du har købt telefonen i DK og der er svensk sprogpakke i, så vil jeg
mene at den forretning, du har købt den i, må lægge DK sprogpakke i (uden
beregning).

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 19-01-05 21:27

> Hvis du har købt telefonen i DK og der er svensk sprogpakke i, så vil jeg
> mene at den forretning, du har købt den i, må lægge DK sprogpakke i (uden
> beregning).

Der er dansk sprog i den. Det er kun når man bruger T9-ordbogen at man skal
stille den på dansk hvergang man skriver en ny SMS.

Mvh
Mikael

Fra : Per Jensen

Dato : 20-01-05 19:39

Hej

Så er den beregnet til det svenske markede, man kan/skal forefinde en dansk
brugsanvisning
til produkter købt i danmark, forlang en telefon der kan skrive DK T9 samt
en DK brugsanvisning
ellers kan du forlange at handlen går tilbage.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 20-01-05 20:44

> [...]
> en DK brugsanvisning
> ellers kan du forlange at handlen går tilbage.

Den kan jo godt skrive DK T9, man skal bare stille den hvergang man skal
skrive.
Der var en seddel med med en addresse på nettet hvor jeg kunne downloade
dansk brugsanvisning.

Mvh
Mikael