heroes og might and magic 3 - Complete
Fra : Cifly

Dato : 17-01-05 10:42

Hej derude.

Efter intens søgen på nettet, må jeg konstatere slaget tabt; jeg kan ikke
finde en patch til Homm3 Complete (ver. 4.0 - iflg. heroes3.exe). Findes der
overhovedet en?
Jeg søger også en trainer der virker til spillet. Har fundet nogle stykker,
men enten virker de ikke eller også er de til 1/2. Er der lavet en trainer?

Vh Cifly

Fra : JH

Dato : 17-01-05 16:53

Cifly wrote:
> [...]
> Jeg søger også en trainer der virker til spillet. Har fundet nogle
> stykker, men enten virker de ikke eller også er de til 1/2. Er der

Jeg tror ikke der findes en speciel patch til HoMM3 Complete,
det er jo bare en samlet pakke med spil + udvidelser.
Du skal lede efter patches til udvidelserne Armageddeon's Blade
og The Shadows of Death.

Et godt sted er:
http://www.patches-scrolls.de/

- trods .de er siden på engelsk

JH

Fra : Cifly

Dato : 17-01-05 16:56

"JH" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> [...]
| det er jo bare en samlet pakke med spil + udvidelser.
| Du skal lede efter patches til udvidelserne Armageddeon's Blade

Ser lovende ud. Men jeg forstår ikke, at den version jeg har liggende,
angives som v. 4.0. Den seneste til Shadow of Death er 3.2?

Fra : JH

Dato : 17-01-05 17:42

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse news:ieRGd.185$VX7.101@news.get2net.dk...

> Ser lovende ud. Men jeg forstår ikke, at den version jeg har liggende,
> angives som v. 4.0. Den seneste til Shadow of Death er 3.2?

Der står ikke 1.4.0?

1.4 skulle være den sidste patch til Heroes 3.

JH

Fra : N/A

Dato : 17-01-05 19:52

Fra : SoftMan Brian

Dato : 17-01-05 19:52

"Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> wrote in message

> Se vedlagte billede; der står 4.0.0.0

hvad siger den under "Produktversion" ?

Fra : Cifly

Dato : 17-01-05 20:11

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
| "Cifly" <claussFJERN@postkasse.net> wrote in message
| > |

| hvad siger den under "Produktversion" ?

Der står også 4.0

ps. Der står jo så ikke 4.0.0.0, men blot 4.0