Skærme
Fijala 3554
Uklar skærm
Fra : Holst

Dato : 17-01-05 10:32

Hej

Jeg har en LG Flattron 795FT Plus-skærm, det er en almindelig CRT-skærm
på 17". Den er omtrent 3,5 år gammel, og den har stået tændt det meste
af dagen i denne tid.

Den er på det seneste begyndt at te sig. Pludselig skifter billedet
ligesom til et billede, der er væsentlig mere uklart i visse områder.
Vist hovedsagelig omkring midten af skærmen og også i umiddelbart tre af
hjørnerne. Lige så pludselig kan skærmen så efter nogle timer skifte
over og blive skarp over hele billedet igen.

Er det skærmen eller computeren (en Dell-bærbar), der er problemet?

Umiddelbart vil jeg jo tro, at det er skærmen, men jeg ville lige høre
nogle mere kyndige, førend jeg investerer i en ny skærm.