Er smart-sms.dk et hoax?
Fra : Ebbe

Dato : 16-01-05 22:52

Er smart-sms.dk et hoax?
Det virker næsten for nemt. Og de lover 1 krone. Det er meget.

Jeg vil ikke melde mig ind før nogen siger det ikke er hoax..

Ebbe

Fra : Michel Christensen

Dato : 16-01-05 23:33

Ebbe wrote:
> Er smart-sms.dk et hoax?
> Det virker næsten for nemt. Og de lover 1 krone. Det er meget.
>
> Jeg vil ikke melde mig ind før nogen siger det ikke er hoax..

Deres danske er i al fald sørgeligt.
Jeg tvivler på at der kommer en formue ud af det, for dig, ved at melde
dig til. Et norsk telefonnummer er alt hvad du har at gå efter, der er
ingen adresse eller noget. Det kan godt blive besværligt at opkræve
pengene fra dem, hvis de pludselig gør sig kostbare med udbetaling.

Jeg kan heller ikke lige umiddelbart komme i tanke om en annoncør der
vil bruge et så dårligt dokumenteret firma og give én krone plus
Smart-SMS' avance, eller hvis vi går ud i 3. led, så 1.75 + avance for
at få én reklamevisning.

Det virker slet ikke realistisk. Men jeg ved det ikke.

Fra : Fischer

Dato : 17-01-05 05:53

> Det virker slet ikke realistisk. Men jeg ved det ikke.

FULDstændig enig. Det virker lidt for smart.

*Fischer

Fra : Ebbe

Dato : 18-01-05 15:24

Michel Christensen wrote:
> [...]
> vil bruge et så dårligt dokumenteret firma og give én krone plus
> Smart-SMS' avance, eller hvis vi går ud i 3. led, så 1.75 + avance for

Det var nemlig også noget i den retning jeg tænkte på. 1krone lyder ret
overdrevet.

PS men hvis vi går ud i trejde led(og alle skal se reklamen) koster det:
1 + 1.25 + 1.50 = 3.75 og så tillagt avance...
Der er meget!

Fra : RpR

Dato : 21-01-05 01:31

> Er smart-sms.dk et hoax?
> Det virker næsten for nemt. Og de lover 1 krone. Det er meget.
>
> Jeg vil ikke melde mig ind før nogen siger det ikke er hoax..

Jeg ved det ikke, men deres norske portal har over 90000 brugere, og de er
der nok ikke for sjov
Jeg har kontaktet ejeren af smartsms siderne, og han har næsten
bankaftalerne iorden siger han, og der skulle gerne dumpe reklamer ud til de
tilmeldte snart. Han regner med at starte med at sende når der er omkring
50000 tilmeldte.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Michael Frandsen

Dato : 21-01-05 07:46

for os newbees hvad er et "hoax"

--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 21-01-05 12:37

Michael Frandsen wrote:
> for os newbees hvad er et "hoax"

Google er din ven, det kan ikke siges ofte nok.

<http://www.google.dk/search?hl=da&q=hvad+er+en+hoax&meta=>

Første forsøg, og første hit burde give dig svaret.

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 22-01-05 21:47

RpR wrote:

> Jeg har kontaktet ejeren af smartsms siderne, og han har næsten
> bankaftalerne iorden siger han...

Hmm - mon det er rigtigt? Næsten... rigtigt....

/ Thomas

Fra : RpR

Dato : 23-01-05 22:09

> Hmm - mon det er rigtigt? Næsten... rigtigt....

Hvad snakker du om?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~